ویژگی‌های یک کرم‌ اصلاخ کننده پوست صورت

مجله آرایشی نازی رخ با جدیدترین مقالات آرایشی و بهداشتی روز دنیا

ویژگی‌های یک کرم‌ اصلاخ کننده پوست صورت


در تولید کرم پودرهای قدیمی، تمرکز روی خاصیت پوشانندگی آن‌ها بود و محصولاتی که SPF داشتند، نهایت خلاقیت را به خرج داده بودند. اما در بیشتر موارد، همان مشکلات پوستی که به خاطر آن‌ها مجبور به استفاده مستمر از کرم‌پودر بودیم، وخامت بیشتری پیدا می‌کردند و حتی به تعداد این مشکلات نیز اضافه می‌شد. برای مثال، شخص برای پوشاندن لک صورت، هر روز از کرم پودر استفاده می‌کرد؛ بعد از مدتی، آن لک پررنگ‌تر و منافذ هم بازتر می‌شدند. به لطف پیشرفت صنعت زیبایی، محصولی به نام بی‌بی کرم به‌وجود آمد. بی‌بی کرم‌ها نه تنها نواقص پوست را می‌پوشانند، بلکه به درمان آن‌ها نیز کمک می‌کنند. می‌توان گفت کرم بی بی پلاس تراست (BB+) نوع تکامل‌یافته کرم‌ پودر است با کلی خاصیت و مزیت بیشتر!

 

 

انواع مشکلات پوستی

در اینجا تعدادی از مشکلات پوستی را نام می‌بریم که بی بی کرم پلاس تراست در پوشاندن، درمان و یا جلوگیری از آن‌ها مهارت دارد.

  • آکنه: اگر روزنه‌ها و منافذ پوست با چربی یا سلول‌های مرده مسدود شوند، آکنه ایجاد می‌شود. آکنه می‌تواند به شکل جوش سرسیاه، سرسفید، قرمز، چرکی و کیستیک بروزکند.
  • لک: لک و تغییر رنگ از شایع‌ترین مشکلات پوستی است. لک می‌تواند در اثر افزایش سن، پرتوهای مضر آفتاب، کبد بیمار، بارداری (ملاسما)، جای جوش و زخم ایجاد شود.
  • چروک: چین‌وچروک پوستی نیز می‌تواند بر اثر عواملی مثل فرآیند طبیعی افزایش سن و کاهش تولید کلاژن، اشعه‌های UVA و UVB خورشید، کم‌آبی و فاکتورهای بسیار دیگر به‌وجود بیاید.
  • خشکی: مهم‌ترین دلیل خشکی پوست کم‌آبی است. استفاده از کرم پودرهای قدیمی روی پوست خشک باعث تشدید آن و ظاهر نازیبا و پوسته‌پوسته می‌شد.
  • چربی بیش‌ازحد پوست: کنترل چربی پوست کار راحتی است؛ به شرط آنکه از محصولات تخصصی استفاده کنید.

 

ماهیت کرم پودر

در پاسخ به این سؤال کلی که «کرم پودر چیست؟» باید بگوییم محصولی است آرایشی که به صورت‌های مختلف وجود دارد و از آن برای ایجاد رنگ یکنواخت و بافت مناسب در پوست و همچنین پوشاندن عیوب یا لک‌های پوستی استفاده می‌شود. در این میان هستند کرم‌پودرهایی که با ویژگی آب‌رسان، ضد لک، ایجادکننده لایه پایه در پوست یا ضدآفتاب تولید می‌شوند. حالا سؤالی که مطرح می‌شود این است که چطور می‌توان کرم پودر مناسب را انتخاب کرد و چه ویژگی‌هایی یک کرم پودر را به محصولی ایده‌آل تبدیل می‌کند؟ 

ویژگی‌های یک کرم‌پودر خوب

از موارد مهم در انتخاب کرم پودر مناسب می‌توان به پوشش‌دهی آن اشاره کرد که خب این موضوع تا حد زیادی به رنگ‌دانه‌های موجود در این محصول بستگی دارد. هرچه رنگ‌دانه موجود در کرم پودری بیشتر باشد، توان پوشش‌دهی آن بیشتر است. اگر این میزان کمتر باشد، شما ملزم به استفاده روزانه از این محصول خواهید بود. حالا افرادی که پوست حساس دارند یا روی پوستشان آکنه وجود دارد، باید از کرم‌پودرهایی استفاده کنند که پوشش‌دهی آنها بیشتر و کامل است. در چنین شرایطی دقت در استفاده از کرم پودر کامل بسیار مهم است چرا که هر اشتباهی در استفاده می‌تواند منجر به آسیب رساندن به پوست شود.

نکته بعدی در انتخاب کرم پودر مناسب، در نظر گرفتن مواد موثره به کار رفته در ساخت آنهاست. شما یک کرم پودر را هم می‌توانید به شکل چسبناک و مایع پیدا کنید و هم به شکل کرمی و پودری. هرکدامشان هم میزان پوشش‌دهی خودشان را دارند. مثلاً نوع چسبناک، مایع یا کرمی به شما پوشش‌دهی متوسطی می‌دهند اما کرم پودرهای پودری به‌ندرت پوشش‌دهی کامل ارائه می‌کنند و لزوم استفاده مجدد در آنها زیاد است.

نکته دیگری که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و به شما کمک می‌کند تا کرم پودر مناسب را پیدا کنید، در نظر گرفتن حالت پایانی ایجاد شده روی پوست است. بیشتر کرم پودرها ظاهری مات، براق، شفاف یا طبیعی ایجاد می‌کنند. بعضی از آنها رنگ‌دانه‌هایی دارند که نور را منعکس می‌کند و ظاهرتان را شفاف و براق می‌سازد. اگر پوست رنگ‌پریده‌ای دارید، این کرم پودر مناسب شماست. کرم پودری با ظاهر طبیعی یا مات مناسب کسانی است که پوست‌های چرب یا مختلط دارند. این‌طوری می‌توانید بهترین کرم پودر که مناسب صورتتان است، پیدا کنید.

بی بی کرم پلاس تراست

نام BB کرم را شنیده‌اید؟ اگر نه که احتمالاً این سؤال برایتان پیش آمده بی بی کرم چیست؟ البته طبیعی است تمام این سؤالاتی که دارد به ذهن شما می‌رسد. BB کرم محصولی است آرایشی که علاوه بر ویژگی‌های آرایشی‌اش، ویژگی‌های مراقبت از پوستی مثل ضد پیری، آبرسانی و مراقبت در برابر آفتاب را هم دارد. کرم پودر، کرم روشن‌کننده، آب‌رسان، مات‌کننده، کانسیلر، مراقبت‌کننده از پوست و ضدآفتاب و پرایمر از جمله نقش‌هایی است که بی بی کرم می‌تواند برای شما ایفا کند. این محصولی که از آن داریم حرف می‌زنیم، نسبت به سی سی کرم پوشانندگی کمی دارد و به همین خاطر از آن برای پوشاندن لک‌های کوچک یا خفیف استفاده می‌شود. سبک بودنش باعث می‌شود برای اهدافی به جز کارکرد آرایشی هم مناسب باشد.

چرا سی سی کرم تراست انتخاب درستی است ؟

اگر به دنبال محصولی هستید که پوشش دهی بالایی داشته باشد، پوست شما را در برابر اشعه خورشید محافظت کند، آن را روشن کند و لک ها را از بین ببرد، سی سی کرم تراست بهترین گزینه برای شماست.
مزایای استفاده از CC cream trust
پوشش دهی بالایی برای رفع عیوب و نقاط جوش دارد
ضد آفتاب و محافظت از پوست در برابر اشعه های UVA و UVB
روشن کننده و رفع کننده لکه های پوست
آبرسانی به پوست و حفظ رطوبت آن
التهاب پوست ناشی از آکنه را برطرف می کند
بافت نرم و سبک
جلوگیری از ایجاد لکه های جدید روی پوست

عملکرد سی سی کرم تراست

سی سی کرم یا کرم اصلاح کننده رنگ محصولی است که به بهبود رنگ پوست و رفع ضایعات پوستی مانند لک و آکنه کمک می کند و پوست را روشن می کند. این کرم لکه ها و لکه های تیره را از بین می برد و ظاهر پوست را بهبود می بخشد. علاوه بر این با داشتن SPF از پوست در برابر اشعه های خطرناک خورشید محافظت می کند.

CC Cream Trust به طور خاص به روشن شدن پوست و از بین بردن جوش ها و لکه های پوستی کمک می کند. این محصول به طور همزمان پوست را آبرسانی کرده و از ایجاد لکه های جدید روی پوست جلوگیری می کند. ترکیبات آربوتین، عصاره شیرین بیان، میتوکوینیل، ویتامین C، نیاسینامید و آزوگلیسین به طور هم افزایی از تولید رنگدانه ملانین جلوگیری کرده و به روشن شدن و از بین بردن لکه های پوستی کمک می کند. عصاره جلبک موجود در این کرم از ایجاد لکه های پوستی جلوگیری می کند و وجود ترکیبات ضدالتهابی مانند عصاره گیاه اسپیراولماریا و بیزابولول در این محصول التهاب ناشی از آکنه و سایر ضایعات پوستی را برطرف می کند.

مواد فعال سی سی کرم تراست

آربوتین: این ترکیب شیمیایی آنزیم تیروزیناز را مهار کرده و پوست را درخشان کرده و از ایجاد لک جلوگیری می کند.

Zinc PCA: این ترکیب با کنترل تولید چربی و تنظیم سبوم پوست منجر به کاهش التهاب پوست شده و از بروز جوش و آکنه بر روی آن جلوگیری می کند.

عصاره شیرین بیان: این ماده دارای خواص آنتی اکسیدانی، ضد التهابی و سفید کنندگی است. شیرین بیان برای رفع حساسیت و خشکی پوست نیز بسیار مناسب است.

میتوکوینیل: ترکیبی غنی از پلی ساکارید گلوکومانان که علاوه بر جلوگیری از تبخیر آب از سطح پوست، به کاهش تولید رنگدانه ملانین در پوست کمک کرده و ظاهر، رنگ و کیفیت پوست را بهبود می بخشد.

هیالورونات سدیم: این ترکیب برای ترمیم و درمان چین و چروک های پوست استفاده می شود. همچنین پوست را به خوبی آبرسانی می کند، از تبخیر آب پوست جلوگیری می کند و ارتباط بین رشته های کلاژن و الاستین را تقویت می کند.

Azloglysina: ترکیبی از آزلائیک اسید و گلیسین است و به کنترل چربی پوست و آبرسانی به آن کمک می کند. همچنین این ترکیب با کاهش تولید ملانین در پوست باعث روشن شدن پوست می شود.

 

نحوه استفاده از سی سی کرم تراست

1

ابتدا پوست خود را با آب میسلار تمیز کنید یا به محلول دو فاز اعتماد کنید.

2
پوست خود را با ژل یا پن تراست (مناسب برای نوع پوست خود) بشویید و پوست خود را با تونر مغذی پوست تراست تغذیه کنید و PH آن را تنظیم کنید.

3
با کرم مرطوب کننده مناسب پوست خود را مرطوب کنید و مقدار کمی از کرم را روی پوست خود بمالید. سپس کرم را با انگشتان یا پد بر روی پوست پخش کنید.

 

 

منبع: فروشگاه محصولات تراست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : سیران
تاریخ : جمعه 13 مرداد 1402
زمان : 6:1


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.