آموزش کوچک نشان دادن بینی با آرایش مانند بازیگران هالیوود

مجله آرایشی نازی رخ با جدیدترین مقالات آرایشی و بهداشتی روز دنیا

آموزش کوچک نشان دادن بینی با آرایش مانند بازیگران هالیوود


بینی ها در شکل ها و اندازه های مختلف بوده و هر کدام در نوع خود منحصر به فرد هستند. اگر از اندازه بینی خود ناراضی هستید و قصد دارید ظاهر جدیدی را امتحان ‌کنید، راه‌ های مختلفی وجود دارد که با استفاده از آنها می ‌توانید آن را کوچک ‌تر نشان دهید. می ‌توانید از آرایش برای کانتور و برجسته کردن شکل بینی خود استفاده کنید، ورزش ‌های صورت انجام دهید که اندازه بینی شما را به مرور زمان کاهش می ‌دهد، یا می ‌توانید اقدامات اساسی برای تغییر دائمی اندازه بینی خود انجام دهید. در ادامه این مطلب قصد داریم روش های کوچک نشان دادن بینی با آرایش را به شما معرفی کنیم.

راههای کوچک نشان دادن بینی با آرایش

برای کوچک نشان دادن بینی با آرایش راهکارهای مختلفی وجود دارد که در ادامه به معرفی و بررسی آنها خواهیم پرداخت.

ایجاد خطای دید برای کوچک نشان دادن بینی با آرایش

برای این که بینی شما کوچک تر دیده شود، می توانید از روش خطای دید استفاده کنید. به این صورت که توجه را به سمت لب های خود معطوف نمایید. مقداری رژ لب روشن یا پررنگ بزنید تا توجه را از بینی خود دور کنید. ابتدا خطوط لب خود را با استفاده از خط لبی که با رژلب مطابقت دارد مشخص کنید، سپس لب های خود را با خط لب پر کنید. رژ لب را مستقیماً روی لب ها بزنید. رژلب را با یک تکه دستمال تا شده بمالید، سپس در صورت لزوم لایه دوم را بمالید.

یکی دیگر از روش های کوچک نشان دادن بینی با آرایش این است که از آرایش چشم سنگین و غلیظ خودداری کنید. این می تواند توجه را به سمت مرکز صورت شما جلب کند، که به نوبه خود منجر به بزرگ تر دیده شدن بینی می شود. در عوض، آرایش چشم طبیعی ‌تری را با استفاده از رنگ ‌های خنثی در نظر بگیرید.

  • سایه های زیر چشم نیز می تواند توجه را به سمت مرکز صورت جلب کند. استفاده از کانسیلر را برای پنهان کردن سایه ها و تیرگی زیر چشم در نظر بگیرید. رنگی را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد و آن را با انگشت خود به صورت ضربه ای اعمال کنید. هنگام استفاده از کانسیلر، سعی کنید به سمت پایین و گونه های شما زده شود. در مقاله دیگری توضیح داده ایم که روش استفاده از کانسیلر چیست.
  • یک خط چشم گربه ای رابرای آرایشی جسورانه امتحان کنید که توجه را از سمت بینی شما دور و به سمت چشم ها جلب کند.

یک روش کوچک نشان دادن بینی با ارایش این است که ابروهای خود را پر کرده و فرم دهید. داشتن ابروهای پرپشت و خوش فرم می تواند به دور کردن توجه از بینی شما کمک کند، در حالی که ابروهای نازک و پرپشت ممکن است باعث بزرگتر به نظر رسیدن بینی شما شود. ابروهای خود را با دقت و بدون از بین بردن موهای زائد فرم دهید. سپس، هر نقطه خالی را با یک سایه رنگی مناسب پر کنید و از ژل برای حفظ موها در جای خود استفاده کنید.

کوچک نشان دادن بینی با ارایش

برای این که بینی خود را کوچک تر جلوه دهید می توانید از روش های ایجاد خطای دید استفاده کنید. مثلا می توانید رژلب پررنگ بزنید تا لب ها در مرکز دید باشند. یا ابروهای خود را پرپشت کنید.

روش دوم کوچک کردن بینی

از موهای خود استفاده کنید تا توجه را از بینی خود دور کنید. موهای بلند و مجعد بیشتر از یک بینی بزرگ جلب توجه می کنند. یکی دیگر از مواردی که باید در نظر بگیرید این است که موهای خود را از چه روشی فرق باز می کنید. اگر موهای خود را مستقیماً از مرکز سر جدا کنید، چشم را مستقیماً به سمت بینی خود هدایت می کنید. اگر موهای خود را به پهلو جدا کنید، توجه را از بینی دور می کنید. در اینجا انواع دیگری از مدل مو وجود دارد که ممکن است توجه را از بینی شما دور کند:

  • مدل موی لایه ای
  • مدل موهایی که صورت را قاب می کنند
  • فرهای نرم یا موج دار
  • مدل موهای شل، درهم و برهم یا ژولیده
  • سعی کنید حجم بیشتری به پشت سر خود اضافه کنید تا بینی شما کوتاه تر به نظر برسد.

همچنین بهتر است بدانید از چه مدل موهایی خودداری کنید. برخی از مدل های مو تمرکز را به سمت داخل و به سمت مرکز صورت شما جلب می کنند. به عنوان مثال، چتری های بلند که چشمان شما را می پوشانند، از تماس چشمی افراد با شما جلوگیری می کند. از آنجایی که آنها نمی توانند به چشمان شما نگاه کنند، به نزدیک ترین ویژگی بعدی نگاه می کنند: بینی شما. در اینجا چند مدل موی دیگر وجود دارد که باعث جلب توجه به بینی می شود:

  • مدل موهای مرکزی که چشم را به سمت پایین و به سمت مرکز بینی می کشند
  • برش های مستقیم
  • استایل های شیک و مستقیم
  • دم اسبی کشیده شده

یک روش دیگر برای کوچک نشان دادن بینی با آرایش این است که لوازم جانبی مناسب را انتخاب کنید. سعی کنید از گوشواره یا گردن بند استفاده کنید، مانند یک جفت گوشواره بلند و پهن لوستر مانند یا یک گردنبند بلند و درشت. درخشش این اکسسوری ها، توجه را از بینی شما دور می کند. همچنین می توانید سعی کنید از کلاه استفاده کنید. اگر از عینک استفاده می ‌کنید، فریم ‌های کوچک و نازک را کنار بگذارید و به سراغ عینک ‌های بزرگ ‌تر بروید. آنها به طور طبیعی بینی شما را کوتاه می کنند و آن را کوچک تر نشان می دهند.

کوچک نشان دادن بینی با آرایش

نحوه کوچک کردن دماغ با آرایش و کانتورینگ

یکی از بهترین روش های کوچک نشان دادن بینی گوشتی با آرایش، استفاده از روش کانتورینگ است. نحوه کار هایلایت صورت و کانتورینگ آن را آموزش ببینید تا بینی کوچک تر و خوش فرم تری را تجربه کنید. می ‌توانید از آرایشی استفاده کنید که کمی تیره ‌تر/روشن ‌تر از رنگ طبیعی پوستتان است تا بینی‌ تان باریک ‌تر به نظر برسد. با این حال، به خاطر داشته باشید که از نظر فیزیکی بینی شما را کوچک تر نمی کند. همچنین اگر بینی بسیار بلندی دارید، کانتورینگ باعث نمی شود که بینی شما در نمای جانبی کوتاه تر به نظر برسد.

  • زمانی که بینی خود را کانتور می کنید، به این فکر کنید که چه کاری می توانید انجام دهید تا شکلی که می خواهید داشته باشد.به عنوان مثال، اگر بینی واقعاً بلندی دارید و می ‌خواهید باریک اما کوچک ‌تر به نظر برسد، نوک بینی خود را برجسته کنید و پل و نوک آن را با سایه تیره ‌تر کانتور کنید تا کوتاه ‌تر به نظر برسد.

سایه و هایلایت مناسب را انتخاب کنید. می‌ توانید از آرایش مبتنی بر پودر یا کرم استفاده کنید، اما بسیاری از افراد ترکیب و کار با پودر را راحت ‌تر می ‌دانند. می توانید از آرایش های مخصوص کانتورینگ و هایلایت استفاده یا می توانید از سایه چشم مات استفاده کنید. از هر چیزی که درخشش در آن وجود دارد اجتناب کنید، در غیر این صورت پوست شما براق به نظر می رسد.

  • برای سایه، رنگی را انتخاب کنید که دو تا سه درجه تیره تر از رنگ طبیعی پوست شما باشد.برای این کار، می توانید از پودر یا برنز کننده مایع استفاده کنید.
  • برای هایلایتر، رنگی را انتخاب کنید که دو تا سه درجه روشن تر از رنگ پوست طبیعی شما باشد. به عنوان مثال، می توانید از محصول هایلایتر یا کانسیلر مایع استفاده کنید.
  • ته رنگ پوست خود را در نظر بگیرید. برخی از افراد ته رنگ گرمتر/زرد دارند در حالی که برخی دیگر ته رنگ سردتر/صورتی دارند. هنگام انتخاب سایه های هایلایت و کانتورینگ، سعی کنید لباسی را پیدا کنید که با ته رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد. پوشیدن لباس با رنگ نامناسب می تواند غیرطبیعی به نظر برسد.

نحوه کوچک نشان دادن بینی با آرایش و کانتورینگ

ابزار و برس مناسب را تهیه کنید. برای کوچک نشان دادن بینی با آرایش به چند نوع برس نیاز دارید. اگر از آرایش پودری استفاده می کنید، یک برس با موهای نرم انتخاب کنید. اگر از آرایش مبتنی بر کرم استفاده می ‌کنید، یک برس با موهای سفت ‌تر انتخاب کنید. در اینجا جزئیات آنچه شما برای انواع براش نیاز خواهید داشت آورده شده است:

  • یک براش زاویه دار برای اعمال سایه و هایلایتر تهیه کنید.این همچنین بیشترین کنترل را به شما می دهد.
  • یک برس نرم و ترکیبی برای ترکیب دو رنگ با هم نیز نیاز خواهید داشت.اگر استفاده از آن راحت ‌تر است، می ‌توانید از یک اسفنج بیوتی بلندر هم استفاده کنید.

یکی از رایج ترین روش های کوچک نشان دادن بینی با آرایش، کانتورینگ است. برای این کار باید تیغه های بینی را کانتورینگ زده و روی بینی را هایلایتر بزنید. سپس این دو را به دقت فید کنید تا با هم ترکیب نشوند.

اموزش کوچک نشان دادن بینی با ارایش

مقداری پرایمر و فونداسیون بمالید. استفاده از پرایمر در به حداقل رساندن منافذ کمک موثر است و زیرسازی باعث بهتر نشستن کانتورینگ روی پوست می شود. همچنین ترکیب و یکنواخت کردن رنگ پوست را آسان تر می کند.

  • از انگشتان خود برای زدن پرایمر و از یک اسفنج آرایشی یا یک برس فونداسیون برای اعمال فونداسیون استفاده کنید.
  • مطمئن شوید که فوندیشن دقیقا با صورت شما مطابقت دارد.این ایده خوبی نیست که فونداسیون را روی دست یا مچ خود امتحان کنید. اینها معمولاً سایه متفاوتی با صورت شما دارند.
  • قبل از شروع کانتور کردن، صبر کنید تا فوندیشن شما خشک شود.این تنها چند دقیقه طول خواهد کشید.
  • با استفاده از هایلایتر شروع کنید.از یک برس زاویه دار برای کشیدن یک خط نازک در مرکز بینی خود استفاده کنید. سعی کنید خط را خیلی ضخیم نکنید، در غیر این صورت بینی شما پهن تر از آنچه هست به نظر می رسد. از بالای بینی شروع کنید و تا نوک بینی ادامه دهید. با این حال، زیر نوک انحنا نداشته باشید.

هایلایت را فید کنید. برس زاویه دار را کنار بگذارید و برس ترکیبی یا اسفنج را بردارید. به آرامی برس را از مرکز بینی خود به سمت دو طرف هایلایت بکشید. شما با این کار فقط لبه ها را نرم می کنید، هایلایت را پخش یا ترکیب نمی کنید.

  • هایلایت به برجستگی صورت کمک می کند و تمرکز را به این نقاط جلب می کند.همچنین به صورت شما ابعاد می بخشد.

از سایه برای لاغری بینی پهن یا گوشتی استفاده کنید. از یک برس تمیز و زاویه دار استفاده کنید تا سایه را از گوشه های داخلی چشم به سمت نوک آن بکشید. از یک براش ترکیبی استفاده کنید تا سایه را به سمت بالا به سمت هایلایت ترکیب کنید.

  • اگر می‌خواهید سوراخ‌ های گشاد بینی را باریک کنید، سایه را به کناره‌ های بینی خود نیز بزنید.

زیر نوک بینی بلند سایه بزنید تا کوتاه تر به نظر برسد. با کشیدن سایه به سمت پایین بینی خود شروع کنید. سپس سایه را زیر نوک بینی خود درست بالای سوراخ های بینی بکشید. مطمئن شوید که سایه “پایین” را به سمت بالای بینی خود فید کنید. این کار بینی شما را “بالا” می کشد و کوتاه تر به نظر می رسد.

نحوه کار با بینی ای که در پایین پهن تر است را نیز آموزش ببینید. با کشیدن سایه از گوشه های داخلی چشم خود به سمت نوک بینی شروع کنید. هر دو خط را زیر نوک منحنی بکشید تا یک شکل کوچک “U” یا فلش رو به پایین ایجاد کنید. سعی کنید آن را خیلی نوک تیز نکنید، در غیر این صورت بینی شما غیر طبیعی به نظر می رسد. در عوض، سعی کنید عرض “U” را با عرض پل بینی خود مطابقت دهید.

برای صاف تر نشان دادن بینی کج از سایه استفاده کنید. بینی های کج گاهی می توانند بزرگ به نظر برسند، حتی اگر در ابتدا کوچک باشند. سایه ها را در دو طرف بینی خود بکشید. از گوشه های داخلی چشم شروع کنید و در نوک چشم به پایان برسانید. به جای دنبال کردن خط بینی، سعی کنید خطوط را تا حد ممکن در آینه صاف کنید.

از یک برس نرم برای فید کردن کار خود استفاده کنید. آن را از کناره های بینی خود، درست بین هایلایت و سایه بکشید. این هر خط خشن را نرم می کند. سپس سایه را به سمت صورت خود پر کنید. این کار را با فید کردن کنار بینی خود انجام دهید، از کنار هایلایت شروع کنید و به سمت کناره های صورت خود بروید.

  • اگر به نوک بینی خود سایه اضافه کردید، مطمئن شوید که با چرخاندن برس دور آن، آن را فید کنید.
  • اگر به کناره‌ های سوراخ ‌های بینی خود سایه اضافه کرده ‌اید، حتماً برس ترکیبی خود را روی آن ‌ها نیز بکشید.

با استفاده از یک برس پودری بزرگ و کرکی یا برس کابوکی، مقداری پودر تثبیت کننده را روی بینی و صورت خود بمالید. این کار آرایش کانتورینگ را تنظیم می کند و از جابجایی یا پخش شدن آن جلوگیری می کند. همچنین به جذب هر گونه روغن اضافی کمک می کند. سعی کنید از یک پودر شفاف یا پودری که با رنگ پوست شما همخوانی دارد استفاده کنید. از هر پودری که براق است خودداری کنید، در غیر این صورت بینی شما چرب به نظر می رسد. اگر متوجه پودر اضافی روی بینی خود شدید، از یک برس تمیز استفاده کنید تا کمی گرد و غبار آن را پاک کنید.

سخن آخر

اغلب افرادی که بینی گوشتی یا بلند دارند، تمایل دارند آن را کمی کوچک تر و کوتاه تر نشان دهند. راهکارهای مختلفی برای کوچک نشان دادن بینی با آرایش وجود دارد که در این مطلب به آنها اشاره کردیم. شما می توانید از روش کانتورینگ استفاده کنید تا بینی تان کوتاه تر و کوچک تر به نظر برسد. همچنین می توانید با انتخاب یک مدل موی مناسب، توجه را از بینی خود دور کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : سیران
تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1402
زمان : 6:38


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.