طریقه مصرف ژل بهداشتی بانوان

مجله آرایشی نازی رخ با جدیدترین مقالات آرایشی و بهداشتی روز دنیا

طریقه مصرف ژل بهداشتی بانوان


نظافت عمومی بدن موجب حفظ سلامت شده و از ایجاد یا انتقال عوامل بیماری زا جلوگیری به عمل می آورد. به همین علت محصولات شوینده و ضد عفونی کننده ای تحت عنوان ژل بهداشتی بانوان تولید شده که ناحیه واژن را ضدعفونی نموده و موجب رفع بوی نامطبوع آن می شود. به علاوه ژل بهداشتی بانوان دارای مزایایی مانند ضد خارش، کاهش خشکی و عفونت بوده و موجب تنظیم ph واژن می شوند.

چگونگی مصرف ژل بهداشتی بانوان

یکی از مهم ترین نکاتی که موجب می شود ژل بهداشتی بانوان بیشترین تاثیر خود را بگذارد و حداکثر کارایی را داشته باشد، مصرف صحیح این محصول است. اگر برای شما نیز این سوال ایجاد شده است که طریقه مصرف ژل بهداشتی بانوان چگونه است، تنها کافی است که مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

  1. دست های خود را به طور کامل شسته و خشک نمایید.
  2. ناحیه تناسلی خود را با آب ولرم مرطوب کنید.
  3. مقدار مناسبی از ژل شستشوی بانوان را روی دستان خود قرار دهید.
  4. واژن خود را به مقدار مناسبی از ژل بهداشتی بانوان آغشته نموده و آن را به طور کامل با حرکات دورانی شستشو دهید.
  5. حدود ۳۰ الی ۶۰ ثانیه زمان داده و پس از اتمام شستشو، تمامی ناحیه را به خوبی آبکشی نموده و خشک کنید.

لازم توجه نمایید که چگونگی مصرف ژل بهداشتی بانوان ذکر شده برای استعمال خارجی بوده و این ژل مناسب شستن قسمت های داخلی نیست و نباید از آن برای استعمال داخلی استفاده کرد. طبق تحقیقات به عمل آمده توسط متخصصان زنان و مامایی آمریکا مشخص شده است که واژن به طور طبیعی قادر به تولید و ترشح لوبریکانت بوده و می‌توانند ph خود را تنظیم نموده و خود را تمیز کند.

نکات مهم استفاده از ژل بهداشتی بانوان

توصیه می کنیم که هرگز محیط داخلی بدن را با آب یا شوینده ها شستشو ندهید. به علاوه در زمان شستشو نیازی نیست که فشار غیر ضروری به ناحیه تناسلی وارد کنید؛ زیرا که اعمال فشار به این ناحیه موجب می ‌شود مواد شوینده به داخل واژن وارد شده و مشکلات دیگری را ایجاد کند.

ناحیه واژن دارای چین هایی است که هنگام شستشو با حرکات ملایم دایره ای دست می توان آن را به طور کامل تمیز کرد. هنگام مصرف ژل بهداشتی بانوان تمامی ناحیه اطراف واژن از خط بیکینی تا مقعد را به طور کامل شستشو دهید و برای خشک کردن آن از یک حوله تمیز استفاده کنید. حوله مورد استفاده مرتباً باید شسته شده و تعویض شود.

 

معرفی ژل بهداشتی وچه

اگر به دنبال یک محصول منحصر به فرد هستید که تمامی نیازهای شما را به یک ژل شستشوی بانوان برطرف کرده و سلامتی را برای شما به ارمغان آورد، به شما ژل بهداشتی بانوان وچه را معرفی می کنیم. این محصول توسط متخصصان به منظور درمان بوی بد واژن  توصیه می شود. این محصول قادر است که ph ناحیه واژینال را به خوبی تنظیم کرده و از ایجاد عفونت جلوگیری به عمل آورد.

از جمله مهم ترین ویژگی های این ژل شستشو می توان به خاصیت روشن کنندگی و آبرسانی آن اشاره کرد که از ایجاد خشکی در ناحیه تناسلی بانوان جلوگیری کرده و سوزش، خارش و التهاب را حذف می کند. این محصول موثر در کاهش افتادگی پوست بوده و فاقد پارابن، مواد صابونی و الکل است. روش مصرف این ژل بهداشتی بانوان نیز مانند سایر ژل های بهداشتی است.

وجود عصاره زیره سیاه اروپایی و انار در ترکیبات این محصول موجب کاهش بوی نامطبوع ناحیه تناسلی شده و عصاره آویشن به کار رفته در این ژل شستشوی بانوان خاصیت ضد خارش و ضد باکتری را به این محصول می دهد. ژل بهداشتی واژن مناسب استفاده بانوان و دوشیزگان است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : سیران
تاریخ : جمعه 29 ارديبهشت 1402
زمان : 7:18


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.