پودر حالت دهنده مو چیست + نحوه استفاده از آن

مجله آرایشی نازی رخ با جدیدترین مقالات آرایشی و بهداشتی روز دنیا

پودر حالت دهنده مو چیست + نحوه استفاده از آن


پودر حالت دهنده مو چیست + نحوه استفاده از آن

پودر حالت دهنده مو یکی از مواد حالت دهنده است که به تازگی طرفداران بسیاری را پیدا کرده است. با این حال ممکن است شما با این محصول آشنایی نداشته یا قصد استفاده از آن را برای اولین بار دارید. به همین دلیل این مقاله را برای شما آماده کرده ایم تا ضمن آشنایی با پودر حالت دهنده مو، هم با طرز استفاده آن آشنا شوید و هم بدانید چه برندی از پودر را از کجا خریداری کنید.

با پودر حالت دهنده مو بیشتر آشنا شویم

ابتدا قبل از آشنایی با طرز استفاده از پودر حالت دهنده مو باید با این ماده بیشتر آشنا شویم. پودر حالت دهنده مو یک محصول برای انواع مو است که به حجم، بافت و ثابت نگه داشتن آن بسیار کمک می کند. این پودر معمولا از مواد طبیعی مانند خاک رس یا سیلیس ساخته می شود و برای استفاده روی موهای خشک و قسمت ریشه آن ها طراحی شده است.

 پودر چربی مو را گرفته و باعث می شود تارهای مو از هم جدا شده، سپس حجم و حالت بهتری به مو می دهد. پودر حالت دهنده مو یک گزینه عالی برای کسانی است که موهای نازک، لخت و کم حجمی دارند و دوست دارند تا علاوه بر افزایش حجم به مو حالت نیز بدهند. پس این پودر حجم دهنده مو نیز نامیده می شود.

طرز استفاده از پودر حالت دهنده مو

حال که با پودر حالت دهنده مو آشنا شدید بهتر است تا با طرز استفاده از آن نیز آشنا شوید. برای استفاده از این پودر باید موهای شما خشک باشد. سپس موهای جلوی سر را قسمت بندی می کنید و پودر را نزدیک به ریشه مو بریزید. پودر کمی باعث سفید شدن موهای شما شود اما نگران نباشید.

 حال با برس مخصوص موهای خود را حالت دهید یا سشوار بکشید. در این صورت هم موهای شما حالت می گیرد و هم سفیدی پودر از روی موهای شما پاک خواهد شد. بعد از اینکه مو را سشوار کردید و حالت گرفت نباید از اسپری مو برای فیکس کردن آن استفاده کنید. زیرا ممکن است مو بسیار خشک شود. پس بهتر است مو با پودر ثابت بماند.

معرفی بهترین پودر برای حالت دادن به مو

بعد از اینکه با پودر حالت دهنده مو آشنا شدیم و طرز استفاده از آن را دانستید، ممکن است قصد خرید آن را داشته باشید به همین دلیل در اینجا دو حالت دهنده پودری مو برند آگیوا را به شما معرفی می کنیم تا با آن ها بیشتر آشنا شوید.

پودر حالت دهنده مو آگیوا شماره 01

یکی از بهترین پودرهای حالت دهنده مو در بازار که طرفداران بسیاری دارد، آگیوا است. این پودر ساخت کشور ترکیه بوده و یک حالت دهنده بسیار عالی محسوب می شود. شماره 01 این پودر یک بافت نرم و سبک روی مو ایجاد می کند و جلوه ای مات با مو می بخشند. این پودر رنگ یا الکل نیز ندارد.

حجم دهنده
 

پودر حالت دهنده مو آگیوا شماره 02

پودر حالت دهنده مو آگیوا شماره 02 نیز یکی دیگر از محصولات پودری حجم دهنده و حالت دهنده مو از این برند است که هم می توان آن را در آرایشگاه ها و هم در خانه استفاده کرد. این پودر نیز ساختار خشکی به مو می دهد و چربی را کنترل می کند. هم چنین برای شینیون حجیم نیز مناسب است‌.

Styling
 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : سیران
تاریخ : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1402
زمان : 20:43


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.