مجله آرایشی نازی رخ با جدیدترین مقالات آرایشی و بهداشتی روز دنیا

پخش بوی عطر چیست و چطور می توان آن را افزایش داد؟


پخش بوی عطر چیست و چطور می توان آن را افزایش داد؟

بی شک برای هر کدام از ما بارها پیش آمده که در خیابان، اتوبوس، تاکسی یا مترو از کنار فردی رد شده، بوی عطر آن را به خوبی حس کرده و بعد از رفتن او هم بوی او همچنان در اطراف ما مانده است. در چنین مواقعی اولین چیزی که به ذهن هر کدام از ما می آید، این است که چه مقدار ادکلن روی بدن و لباس خود زده است. در صورتی که ممکن است، آنقدر هم عطر به خود نزده باشد، بلکه از عطری استفاده کرده که پخش بوی آن بالاست. آیا می دانید، پخش بوی عطر چیست؟ یا چرا در برخی مواقع بوی عطرم پخش نمیشه؟ 

سیاژ یا پخش بوی عطر چیست ؟

پخش بوی عطر که اصطلاحا به آن سیاژ هم گفته می شود، رد پایی است که یک عطر پس از اسپری شدن از خود بر جای می ‌گذارد. اگر بخواهیم به شکل دیگری پخش بوی‌عطر را توصیف کنیم، می توان آن را به موج‌ های دریا تشبیه کرد که به صورت نامنظم اما شکیل پشت سر عطر راه می افتند و هر کسی در مسیر آن قرار گیرد را مست خود می‌ کنند. دقت داشته باشید که میزان پخش بوی‌ عطر به استفاده بیش از حد از آن ارتباطی ندارد، بلکه این ترکیبات و اصالت یک عطر است که میزان پخش بوی آن را تعیین می کند.

 

پخش بوی عطر چیست

معنای پخش بوی‌ عطر را زمانی می توانیم، بهتر متوجه شویم که شخصی وارد اتاقی شده و بعد از مدتی از آن جا بیرون می رود، ولی بوی عطرش تا مدتی در آن فضا باقی می‌ ماند. یکی از مهم ترین فاکتورهایی که در حین خرید عطر و ادکلن باید به آن توجه کنیم دقیقاً همین موضوع است. وقتی از عطری استفاده کنیم که پخش بوی بالایی داشته باشد، ناخودآگاه افراد تا مدتی بعد از رفتن ما با استشمام رایحه عطرمان به یاد ما می مانند. به همین خاطر همیشه توصیه می شود که در اولین ملاقات عاشقانه و حتی قرارهای کاری از عطری استفاده کنید که پخش بوی بالایی داشته باشد، به این ترتیب به سادگی می توانید، تاثیر مثبتی برای طرف مقابل به جای بگذارید.

همواره توجه داشته باشید که استفاده بیش از حد از عطر نه تنها پخش بوی آن را بالا نمی برد، بلکه رایحه آن را بدبو و زننده می ‌کند.

چگونه پخش بوی‌ عطر خود را بالا ببریم؟

درست است که در ابتدای این مطلب و در تعریف پخش بوی‌عطر گفته شد که اصل بودن یک عطر می تواند، نشان دهنده بالا بودن پخش بوی آن باشد، اما با این حال همیشه هم نمی ‌توان پخش بوی پایین عطر را گردن غیراصل بودن عطر انداخت. توجه داشته باشید که عوامل دیگری هم می توانند در پخش‌بوی بالای یک عطر دخیل باشند. این بخش از مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید تا بتوانید به ساده ترین شکل ممکن، پخش بوی‌عطر خود را بالا ببرید.

  • اولین نکته ای که برای بالا بردن پخش بوی‌عطر باید رعایت کنید، این است که قبل از عطر زدن بدن شما باید تمیز، خشک و عاری از هرگونه کثیفی باشد. به همین سادگی پخش بوی‌عطر بالا می رود و عطر رایحه خود را بهتر نشان می دهد. حال دقت کنید، اگر می خواهید بعد از حمام عطر بزنید، اول به بدنتان لوسیون بزنید و وقتی به خوبی جذب پوست شما شد، آن گاه عطر را روی بدنتان اسپری کنید.
  • دومین نکته برای بالا بردن میزان پخش بوی عطر این است که عطر را با فاصله 20 سانتی متری به نقاط نبض دار خود اسپری کنید. دقت کنید که عطر را نباید به میزانی استفاده نمایید که بدن شما را خیس کند، بلکه باید به شکل قطرات ریز روی پوست شما بشیند.

چگونه پخش بو عطر خود را بالا ببریم

  • اگر می خواهید، پخش بوی عطر شما بالا برود، حتما آن را در یکی از نقاط مچ دست، گردن، نبض آرنج ها و پشت زانوها اسپری کنید. این نقاط بهترين مكان برای استفاده از عطر هستند. یک باور غلط که در میان مردم جا افتاده این است که پس از اسپری عطر روی مچ دست، دو دست را به هم بمالند. این کار غلط است؛ چرا که باعث می شود، حلال عطر، ترکیبات روی دست را نیز با رایحه مخلوط کرده و سپس انتشار دهد که باعث می شود رایحه عطر به خوبی نشان داده نشود.
  • آخرین نکته ای که برای افزایش پخش بوی‌عطر باید رعایت کنید، این است که عطرهای خود را پس از استفاده در جای خشک و خنک و به دور از تابش آفتاب نگهداری کنید، در این صورت تا 10 سال می توانید عطر خود را با کیفیت روز اول استفاده نمایید.

عطر زدن

برای بیشتر شدن پخش بوی‌عطر آن را روی نقاط نبض دار پوست خود مثل روی مچ دست، پشت آویز گوش و گردن بزنید.

چگونه می توان پخش بوی عطر را کم کرد؟

اکنون که دانستید، چگونه می توان پخش‌بوی یک عطر را بالا برد، به این سوال می رسیم که چطور می توان پخش بوی ادکلن را کم کرد؟ چنین سوالی شاید کمی عجیب به نظر برسد. اصلا چرا باید بخواهید که پخش بوی عطر را کاهش دهید. اما ممکن است، گاهی اوقات در محیطی قرار بگیرید که نباید بوی عطر زیاد از حد به مشام برسد، یا این که وارد محیطی شوید که در آن شخصی بیمار حضور دارد و بوی عطر هر چند هم که دلپذیر و شیرین باشد، باعث ایجاد مزاحمت برای او می شود. در چنین مواقعی و برای کاهش پخش بوی‌عطر، تنها کافی است مقداری پنبه برداشته و آن را به الکل آغشته کنید، سپس پنبه الکلی را به محلی که عطر روی آن اسپری شده، بزنید. در واقع آن را پاک کنید! الکل باعث از بین رفتن پخش بوی ادکلن شده و ماندگای آن را کاهش می دهد.

روش عطر زدن

 

سوالات متداول

پایان بخش این مطلب پاسخ به سه مورد از رایج ترین سوالات در خصوص پخش بوی‌عطر خواهد بود.

آیا پخش بوی عطر همان ماندگاری عطر است؟

خیر؛ پخش بوی‌عطر با ماندگاری آن به هیچ عنوان یکی نیست و کاملا در مقابل یکدیگر هستند. این مسئله به این معناست که اگر بخواهید، عطر شما پخش بوی بالایی داشته باشد، باید قید ماندگاری طولانی آن روی پوستتان را بزنید. در واقع عطرهایی که ماندگاری خیلی زیادی روی پوست بدن دارند، پخش بوی آن ها کمتر است.

 چگونه می توان عطرهایی که پخش بوی بالایی دارند را تشخیص داد؟

عطرهای خیلی خالص؛ با غلظت روغن بیشتر و الکل کمتر، پخش بوی کمتری دارند و در مقابل عطرهایی مثل ادوفرش یا ادوتویلت که غلظت کمتری دارند و در ترکیبات آن ها درصد بیشتری از الکل وجود دارد، خیلی بیشتر در هوا پخش می شوند و رد عطر را در فضا باقی میگذارند. به این نکته توجه داشته باشید که عطرهایی که دارای نت های نعناع هندی، کارامل، وانیل، توت ها و ملون ها هستند، حتما دارای پخش بوی بالایی هستند.

آیا می توان میزان پخش بوی عطر را افزایش داد؟

بله؛ با ساده ترین روش ها می توان کاری کرد تا رایحه عطر خیلی بیشتر در هوا پخش شود. تعدادی از این راهکارها در این مقاله عنوان شده است که شما با مطالعه دقیق آن و رعایت کردن آن به راحتی می توانید، پخش بوی‌عطر خود را افزایش دهید.

 

 


نویسنده : سیران
تاریخ : چهار شنبه 31 خرداد 1402
زمان : 6:53
کوکتل ویتامین فیوژن F-VITAMIN ACE


 کوکتل تجدید حیات پوست و از بین بردن رادیکال های آزاد

محتویات کوکتل ویتامین فیوژن:

  • ویتامین C
  • ویتامین A
  • ویتامین E

هر پکیج از این محصول حاوی 5 کوکتل 10 میل است.

توضیحات: 

کوکتل ویتامین فیوژن VITAMIN ACE درمان نهایی در برابر پیری پوست ،رادیکال های آزاد، رنگدانه ها و جهت روشن کردن پوست استفاده می‌شود و یک کوکتل چندکاره است.Vitamin E ،Vitamin C ،Vitamin A همگی آنتی اکسیدان های قوی هستند که رادیکال های آزاد را خنثی کرده و نقش مهمی در جلوگیری از روند پیری پوست دارند.

ترکیب این سه ویتامین باعث تولید یک سیستم دفاعی قدرتمند در برابر پیری پوست می شود. نفوذ Vitamin C در لایه های عمیق تر پوستی و از بین رفتن رادیکال های آزاد باعث بهبود سنتز کلاژن و کاهش قابل توجه تولید ملانین می شود. تمامی این ویتامین‌ها به آبرسانی، سنتز کلاژن در پوست، روشن‌کنندگی، کنترل لک، کنترل ملانین و کنترل عوامل مضر چون ۵ آلفا ردوکتاز کمک می‌کنند.

همچنین ویتامین سی به تنهایی می‌تواند به کنترل سایز منافذ کمک شایانی کند و تا حد زیادی رادیکال‌های آزاد را سرکوب و خنثی کند.

نکته‌ی قابل توجه بعدی، قیمت مناسب این کوکتل چندکاره است. شما می‌توانید به جای تهیه‌ی سه کوکتل جداگانه، در هر مرحله‌ی درمان، یک دوره‌ی درمانی کامل را با هزینه‌ی کمتر و نتیجه‌گیری بهتر با کوکتل ویتامین ACE فیوژن داشته باشید.

اگر این کوکتل را با روش میکرونیدلینگ استفاده کنید نتایج بسیار بهتری خواهید گرفت. میکرونیدلینگ با افزایش سرعت چرخه‌ی سلولی و نیز افزایش متابولیسم سلول‌ها، باعث روشن شدن و جایگزینی سلول‌های جدید در پوست می‌شود.

اندیکاسیون ها در کوکتل ویتامین فیوژن: 

  • کاهش فعالیت آلفا تیروزیناز ( آنزیم مسئول رنگدانه)
  • تحریک بازسازی پوست
  • بهبود درخشندگی پوست
  • خنثی کردن و از بین بردن رادیکال های آزاد
  • بهبود نرمی و لطافت پوستی
  • کاهش دهنده لک های تیره پوستی
  • بهبود سنتز کلاژن
  • درمان منافذ باز
  • تنظیم ترشحات غدد سبوم

نویسنده : سیران
تاریخ : دو شنبه 29 خرداد 1402
زمان : 6:34
آشنایی با خواص جینسینگ برای زنان و آقایان؛ عوارض مصرف جینسینگ چیست؟


خواص جینسینگ

جینسینگ یکی از قوی‌ترین مواد مغذی و نیرو‌زا در سراسر دنیاست. جینسینگ را به عنوان گیاه جوانی و شادابی نیز می‌شناسند. بخش قابل مصرف این گیاه، ریشه آن است. این گیاه در سراسر دنیا قابل برداشت نیست و فقط در چین و بخش کوهستان‌های  منچوری قابل برداشت است. خواص جینسینگ بی شمار است وقابلیت‌های استفاده بسیار زیادی دارد. آتچه در این مقاله خواهید خواند

  • خواص جنسینگ
  • نحوه استفاده از جینسینگ
  • تاریخچه استفاده از جینسینگ

خواص جینسینگ

مواد شیمیایی موجود درجینسینگ، حاوی مقادیر زیادی از پاراکیلون، پاناکیلوزید، آمیدون، انواع رزین واسانس و ویتامین‌ها است. دو ماده اصلی در جینسینگ شامل جینسنوزید وگینتونین است که ترکیب این دو باعث بهبود در خواص و مزایا سلامت بخشی می‌شود. در گذشته از جینسینگ برای درمان انواع بیماری‌های مختلف استفاده میشد.

جینسینگ تاثیر زیادی در افزایش متابولیسم و افزایش سوخت و ساز بدن دارد

پیشرفت علم باعث شد تا جینسینگ در معرض توجه بسیاری از دانشمندان قرار گیرد و از خواص آن برای درمان و همینطور استفاده در قرص‌ها و مواد دارویی استفاده شود. مشتقات جینسینگ بر اساس کاربردشان به دسته‌بندی‌های دارویی و خوراکی تقسیم می‌شوند.  در ادامه مطلب خواص اصلی جینسینگ به طور عمومی ذکر خواهد شد و بعد خواص آن برای خانم‌ها و آقایان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

خواص جینسینگ و افزایش انرژی

مواد زیادی در جینسینگ وجود دارد که خاصیت انرژی‌زایی بسیار زیاد دارد. این مواد شامل پلی‌ساکارید و الیگوپپتیدهای بسیار زیادی است. این مواد به خصوص در جینسینگ آمریکایی که در ادامه معرفی خواهد شد بسیار زیاد است. از جمله خواص جینسینگ، تحریک فعالیت‌های ذهنی و بدنی به خصوص در افرادی که دارای ضعف و خستگی هستند است. به همین دلیل است که برای این افراد شربت جینسینگ به طور مداوم برای این افراد تجویز خواهد شد. در ادامه جینسینگ تاثیر زیادی در رفع نشانه‌ها و خستگی‌های افراد مبتلا به سرطان دارد. همینطور استفاده از دم کرده و دمنوش این ماده برای رفع نشانه‌های پس از  بیماری سرطان نیز تاثیر بسیار زیادی دارد.

آلزایمر و خواص جینسینگ

افزایش سن باعث ایجاد بیماری‌هایی نظیر آلزایمر و یا مشکلات حرکتی خواهد شد. جینسینگ به خصوص نوع برزیلی دارای مواد آنتی اکسیدان بالایی است که این آنتی اکسیدان‌ها، باعث جلوگیری از تجمع پلاک‌ها و رادیکال‌های آزاد می‌شود. این موضوع به کاهش علائم آلزایمر و همینطور مشکلات عصبی و حرکتی کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

خواص جینسینگ

جینسینگ باعث افزایش قدرت تفکر و ادراک در افراد مختلف می‌شود

ترکیب جینسینگ به خصوص از نوع آمریکایی با شیر باعث افزایش مواد مغذی و غنی خواهد شد و عملکرد حرکتی را بهبود می‌بخشد. البته این تحقیقات در مقیاس گسترده انجام نشده است و این موضوع به طور قطعی قابل استناد نیست. به طور کلی داده‌های روانشناسی می‌تواند تاثیر زیادی بر ابعاد رفتار شناختی و همینطور بهبود شرایط کیفی زندگی  افراد مختلف دارد.

کاهش استرس و خواص جینسینگ

جنسینگ نقش بسیار زیادی در بهبود شرایط عصبی و همینطور کاهش اختلالات سیستم عصبی دارد. جینسینگ باعث افزایش سطح انرژی بدن میشود و این موضوع تاثیر بالایی در تقویت روحیه دارد. در ادامه باید بدانید جینسینگ دارای مقادیر بالایی از آداپتوژن است. آداپتوژن ماده ای است که در برخی گیاهان وجود دارد و باعث افزایش مقاومت و سرزندگی می‌شود.

ضد التهاب

جینسینگ خواص ضد التهاب بسیار زیادی دارد. به خصوص این موضوع در جینسینگ قرمز موجود در کره بیشتر یافت می‌شود. کاهش استرس  و افزایش فعالیت آنزیم به خصوص به دلیل داشتن مواد اکسیداتیو باعث بهبود عملکرد مغز به خصوص  پس از آسیب‌های نخاعی کمک می‌کند. جینسنوسید موجود در جینسینگ باعث ایجاد خواص کاهش التهابی میشود و نقش مهمی در بهبود وضعیت سیستم ایمنی بدن دارد.

خواص  جینسینگ برای خانم‌ها

جینسینگ دارای خواص بسیار زیادی برای خانم‌ها است در ادامه این مطلب به بررسی خواص جینسینگ برای خانم‌ها پرداخته خواهد شد. تحقیقات علمی انجام شده برای خانم‌ها، استفاده از جینسینگ قرمز کره‌ای را توصیه می‌کند.  بهتر است جینسینگ تا دمای 100درجه حرارت ببیند و خشک شود و سپس استفاده شود. جینسینگ علائمی مانند تعرق شبانه و نوسانات خلقی تا حد زیادی درمان می‌کند و در از بین بردن خشکی واژن خانم ها نقش دارد.

بهتر است بین 1 تا 2 گرم از جینسینگ در روز مورد استفاده قرار بگیرد. می‌توان جینسینگ را به صورت دمنوش استفاده کرد. نکته مهم در مصرف جینسینگ آن است که بهتر است این ماده چه به صورت دمنوش چه هر فرم دیگر، ابتدا دو هفته مصرف شود، سپس دوهفته به خود استراحت بدهید و مجدد استفاده را از سر گیرید. تمامی این مراحل در صورتی که از داروی خاصی استفاده می‌کنید، باید زیر نظر پزشک باشد.در این مطلب به طرز تهیه دمنوش جینسینگ نیز پرداخته خواهد شد.

خواص جینسینگ و یائسگی

یائسگی شرایطی است که هر خانمی در طی سالیان زندگی خود به ان برخورد می‌کند. جینسینگ خواص بسیار زیادی در موضوع یائسگی در خانم‌ها دارد. این ماده غذایی خواص خنک کنندگی بسیار زیاد دارد. این موضوع باعث می‌شود تا در موضوعی مثل گرگفتگی در حین یائسگی تاثیر بسیار زیادی دارد.

قاعدگی و زنان

خواص جینسینگ و قاعدگی

چای جینسینگ برای دوران قاعدگی نیز تاثیر بسیار مفیدی دارد. دقت کنید اگر شما دچار مشکلاتی نظیر سندرم تخمدان پلی کیستیک هستید، بهتر است پیش از مصرف این ماده با پزشک مشورت کنید اما اگر شما برای مشکل قاعدگی نیاز به مصرف جینسینگ دارید، بهتر است از خاصیت جنسینگ آمریکایی در مقایسه با انواع آسیایی غافل نشوید.

خواص جنسینگ برای آقایان

یکی از مشکلاتی که همواره گریبان‌گیر آقایان است مشکل قدرت جنسی و اختلالات نعوظ است. گیاه جینسینگ، یکی از مواردی است که بر بهبود مشکلات جنسی آقایان تاثیر می‌گذارد و خواص جینسینگ قرمز برای اسپرم غیرقابل انکار است.

جینسینگ باعث افزایش کیفیت اسپرم در آقایان می‌شود. علاوه بر آن، مشکلی به نام تنبلی اسپرم در بسیاری از اقایان وجود دارد که باعث میشود اسپرم سرعت لازم برای رسیدن به تخمک را نداشته باشد و در نتیجه ناباروری ایجاد شود. یکی از خواص جینسینگ در این زمینه، افزایش تحرک اسپرم در آقایان است که این موضوع باعث میشود تا میزان باروری افزایش یابد. تاکنون از تاثیر جینسینگ بر باروری زنان موردی گزارش نشده است.

در نهایت آخرین مورد از مشکلات مردانه، اختلال در نعوظ است. تحقیقات روی تعدادی از آقاین که با اختلال نعوظ مواجه بودند، نشان میدهد بیشتر این افراد پس از حدود 12 هفته مصرف دمنوش جینسینگ، از نعوظ بهتر و با کیفیت تری برخوردار هستند. بنابراین جینسینگ علاوه بر خواص برای خانمها برای آقایان نیز بسیار مفید است و بهتر است در رژیم غذایی افراد مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

 طرز تهیه دمنوش جینسینگ

تهیه دمنوش جینسینگ مانند سایر چای‌های، دشواری زیادی ندارد و این موضوع باعث سهولت در استفاده از این ماده خواهد شد. قطعات ریشه جینسینگ که تراشیده شده و پوست آن کنده شده را به آب اضافه کنید. آب باید نزدیک به دمای جوش باشد اما در حال جوشیدن نباشد. سپس اجازه دهید این قطعات 5 دقیقه در آب باقی بمانند و سپس از ظرف خارج کنید. روش دیگر اضافه کردن قطعات جینسینگ به آب و سپس جوشاندن به مدت 20 دقیقه است. برای طعم بهتر می‌توانید به آن عسل اضافه کنید.

طعم جینسینگ برای بسیاری از افراد قابل تحمل نیست بنابراین می‌توانید به ان علاوه بر عسل، مقداری زنجبیل نیز اضافه کنید.

زمان مصرف دمنوش جینسینگ

در قسمتهای قبل در مورد مزایای استفاده از جینسینگ به مقادیر کم توضیح داده شد. اما باید بدانید بهترین زمان برای مصرف دمنوش جینسینگ، یک تا دو ساعت قبل از هر وعده غذایی است. دقت کنید دمنوش جینسینگ می‌تواند قند خون را بسیار کاهش دهد، بنابراین بهتر است فاصله زمانی مصرف آن، با وعده غذایی بعدی بیشتر از دو ساعت نباشد.

جنسینگ چیست ؟

جنسینگ با ریشه های گوشتی خود از گیاهان بومی مناطق شرقی آسیا و شمال آمریکا محسوب می شود و بیش از هزاران سال است که ریشه آن به عنوان دارویی اساطیری، در میان مردم کشورهای چین، تایلندد، منچوری، ویتنام، کره و در بین سرخپوستان آمریکایی استفاده می شود. جین سینگ گیاهی مقوی و نیروزایی است که در حفظ سلامتی و هماهنگی فعالیت های اساسی و حیاتی بدن نقش موثری دارد.

جنسینگ صدها سال است به منظور بهبود عملکرد حافظه، کاهش استرس، درمان ناتوانی، افزایش طول عمر، سستی و سایر علائم ناشی از فرسودگی و افزایش سن کاربرد دارد. جنسینگ در سالهای قبل و در زمان امپراطوری، چنان ارزش بالایی داشته است که تنها امتیاز جمع آوری و نگهداری آن بر عهده امپراطوران بوده است و در ادوار بعد نیز جزء لاینفک وعده های غذایی پادشاهان و امپراطوران به منظور افزایش قوای جسمانی، ذهنی، و به عنوان اکسیر جوانی و شادابی بود.

خواص جسنسینگ

انواع جینسینگ

تاکنون چیزی در حدود 13 نوع جینسینگ مختلف در کره زمین کشف شده است. تحقیقات نشان می‌دهد بهترین نوع جینسینگ در چین و همینطور آمریکا کشت و پرورش داده می‌شود. جینسینگ آمریکایی نسبت به آسیایی کافئین کمتری دارد و این موضوع باعث می‌شود تا برای افراد حساس امکان استفاده داشته باشد.

از نظر طب سنتی چینی، استفاده از جینسینگ به دلیل داشتن خواص زیاد به افزایش انرژی، کاهش قند خون، کلسترول و درمان بیماری‌هایی نظیر دیابت و اختلالات جنسی در مردان کمک بسیار زیادی می‌کند.

جینسینگ آسیایی

از جینسینگ‌های پر خاصیت در سراسر دنیا که ریشه گوشتی داشته و از ژاپن تا کره و چین به گونه‌های مختلفی قابل استفاده است. این گونه‌ها شامل دمنوش، چای، عصاره و انواع قرص مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فواید جینسینگ امریکایی

رشد جینسینگ آمریکایی، در شمال آمریکا و کانادا رشد می‌کند. این جینسینگ از مدت‌ها قبل توسط سرخپوستان و افراد محلی مورد استفاده قرار می‌گرفت و خواص درمانی بسیار زیاد دارد. استفاده از آن معمولا به صورت پودر خشک یا دمنوش است و در برخی مواد آرایشی و بهداشتی نیز مورد استفاده قرار می‌گرفت.

خاصیت جینسینگ سیبری

از بی‌کیفیت ترین نوع جینسینگ است که به دلیل داشتن مواد مغذی کم، قیمت کمی نیز دارد. در دو رنگ سفید و قرمز دیده می‌شود. در ابتدا این جینسینگ به صورت یک ریشه سفید رنگ  و گوشتی است که در ادامه زمان به رنگ قرمز ونسبتا خشکیده در می‌آید. راه دیگر برای قرمز شدن ریشه جینسینگ سیبریایی، استفاده از بخار دادن برای جینسینگ است که باعث تغییر ساختار قندهای موجود در ریشه می‌شود و در نهایت  ریشه به رنگ قرمز در خواهد امد.

جینسینگ برزیلی

این جینسینگ در جنگل‌های پرو، اکوادور و ونزوئلا کشت می‌شود و مقادیر بسیار زیادی از مواد مغذی نظیر اهن، منیزیوم، روی و انواع ویتامین‌های گروه B، K، E و A دارد. از جمله خواص آن، جلوگیری از پیری و تغییرات پوستی است که به دلیل مقادیر بالای آنتی اکسیدان موجود در بافت ریشه نشات می‌گیرد. خواص دیگری که این جینسینگ نسبت به نوع آسیایی دارد، کاهش فشار خون بیشتر و همینطور تقویت میل جنسی بالاتر نسبت به نوع آسیایی است.

جینسینگ آثار فشار خون و دیابت را تشدید می‌کند، بنابراین بدون تجوزی پزشک از این ماده استفاده نکنید.

 عوارض جانبی استفاده از جینسینگ

خواص جینسینگ بسیار زیاد است و این موضوع باعث شده تا افراد زیادی به مصرف این ماده غذایی روی بیاورند. اما مصرف بی رویه جینسینگ مضراتی نیز دارد. در ادامه به بررسی عوارض قرص جینسینگ برای خانمها و آقایان پرداخته خواهد شد:

  • خشک شدن بیش از حد دهان که منجر به مشکلات بلع می‌شود
  • مشکلاتی نظیر سردرد، سرگیجه و تاری دید
  • واکنش‌های خطرناک آلرژی و همینطور، واکنش‌های پوستی شدید مثل لکه‌های پوستی
  • افزایش تعداد ضربان قلب که در نهایت منجبر به فشار خون بالا و حتی سکته می‌شود.
  • اختلالات خواب، بی خوابی، توهم و بی قراری و احساس عدم آرامش
  • تداخلات میان داروهای مختلف با جینسینگ
  • خونریزی دستگاه تناسلی

مصرف و بهره مندی از فواید جینسینگ برای خانمها باردار و شیرده معمولا توضیه نمی‌شود. این ماده در این افراد می‌تواند منجر به شقاق سینه و همینطور تورم در این ناحیه شود. خواص جینسینگ بسیار زیاد است اما برای افراد حساس بهتر است زیر نظر پزشک مصرف شود. جینسینگ در خانم‌های باردار و شیرده منجر به خونریزی از ناحیه تناسلی نیز خواهد شد

جینسینگ دارای ترکیبات نشاط آور است به همین دلیل توصیه می‌شود اگر دچار افسردگی هستید و قرص و دارو مصرف می‌کنید پیش از استفاده از جینسینگ حتما این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید و از عدم تداخل دارویی اطمینان حاصل کنید.

برای مثال مهارکننده مونوآمیناز که یکی از مواد موجود در برخی قرص‌های ضد افسردگی است به هیچ وجه نباید با جینسینگ مصرف شود، چون باعث رعشه خواهد شد.

همچنین برای افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی که از داروهای رقیق کننده خون مثل آسپرین استفاده می‌کنند،  استفاده از جینسینگ باید با احتیاط باشد در غیر این صورت احتمال خونریزی را افزایش می‌دهد.


نویسنده : سیران
تاریخ : دو شنبه 29 خرداد 1402
زمان : 6:31
کوکتل روشن کننده مزووایت Dermedics


سرم روشن کننده مزووایت درمدیکس محلولی برای لکه های پیری و پوست تیره

"روش

درمدیکس مزووایت یک سرم است که برای درمان های بی خطر و قدرتمند سفیدسازی پوست طراحی شده است. کوکتل روشن کننده مزو وایت برای افرادی با پوستی تیره و همچنین برای کاهش لکه های صورت، رنگ پریدگی ناشی از آکنه و پیری حاصل از نور آفتاب (لکه های پیری) توصیه می شود.

کوکتل مزو وایت درمدیکس دارای اثر روشن کننده فوری و تدریجی در پوست افراد آسیایی تبار، سفیدپوست و سایر قومیتها است.


نویسنده : سیران
تاریخ : دو شنبه 29 خرداد 1402
زمان : 6:30
طرز تهیه انواع ماسک شیر و خواص عجیب آن برای پوست صورت


انواع ماسک شیر

خاصیت شیر برای پوست برهیچکس پوشیده نیست. از جمله این که به نرم شدن پوست خشک و خشن، پاکسازی عمیق منافذ، کنترل چربی و لایه برداری ملایم کمک می کند. از زمان های قدیم از شیر در درمان های زیبایی استفاده می شده است. کلئوپاترا، شاهزاده مصری برای دستیابی به پوستی نرم و زیبا، اغلب اوقات در وان حاوی شیر دراز می کشید. از این رو تصمیم گرفتیم تا در این مقاله، به آموزش انواع ماسک شیر برای پوست بپردازیم. با ما همراه باشید.

خواص انواع ماسک شیر گاو برای پوست صورت

اگر به دنبال بهترین درمان خانگی برای حفظ رطوبت و درخشندگی پوست خود هستید، انواع ماسک شیر را امتحان کنید. اسید لاکتیک یکی از AHA های طبیعی (آلفا هیدروکسی اسید) موجود در شیر است که به عنوان یک مرطوب کننده عالی عمل می کند. همچنین، یک مطالعه نشان داد که مصرف 12 درصد اسید لاکتیک به طور موضعی می تواند به بهبود ظاهر پوست و کاهش خطوط و چین و چروک کمک کند. علاوه بر این پوست را محکم و صاف می کند. شیر اثر لایه برداری ملایمی نیز دارد. استفاده از آن بر روی صورت شما می تواند نتایج بسیار موفقیت آمیزی در پی داشته باشد.

ماسک صورت با شیر و آووکادو

آووکادو و شیر یک ماسک صورت فوق العاده مغذی را تشکیل می دهند. این ترکیب مخصوصا برای افرادی که پوست خشک و کدر دارند بسیار شگفت انگیز است. اسید لاکتیک موجود در شیر به تجزیه سلول های مرده پوست کمک می کند و همچنین پوست را قادر می سازد تا به سرعت بازسازی شود. آووکادو پوست را آبرسانی می کند، چربی را کاهش می دهد و پوست شما را فوق العاده شاداب و جوان می کند.

برای تهیه ماسک شیر و آووکادو به یک چهارم آووکادو و یک قاشق غذاخوری شیر نیاز دارید. ابتدا آووکادو را کاملا له کنید. سپس شیر را به آن اضافه کنید تا خمیر یکدستی به وجود بیاید. ترکیب به دست آمده را روی صورت تمیز خود قرار دهید و با حرکات دایره ای ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود. اجازه دهید ماسک حدود ۱۵ دقیقه روی پوست بماند تا خشک شود. سپس می توانید با آب ولرم صورت تان را آبکشی کنید.

انواع ماسک شیر و آووکادو

ماسک شیر و بلغور جوی دو سر

یکی دیگر از انواع ماسک شیر ترکیب با بلغور است که در لایه برداری پوست بسیار موثر واقع می شود. ترکیب شیر، بلغور جوی دو سر و عسل باعث می شود تا علاوه بر لایه برداری و پاکسازی، پوست آبرسانی هم بشود. عسل یک لایه بردار و مرطوب کننده ملایم است. علاوه بر این، عسل طبیعی از خاصیت آنتی باکتریال نیز برخوردار است و باعث می شود پوست شفاف و باطراوت شود. بلغور جو دو سر بافت ملایمی دارد که ماساژ آن روی پوست باعث سایش اندک آن و لایه برداری می شود. این کار به از بین بردن سلول های مرده پوست و سبوم اضافی کمک زیادی می کند.

برای تهیه این ماسک به یک قاشق غذاخوری شیر، یک قاشق چایخوری عسل و یک قاشق چایخوری بلغور جوی دو سر آسیاب شده نیاز خواهید داشت. همه مواد را در یک کاسه ترکیب کنید تا خمیر نسبتا غلیظی به دست بیاید. مخلوط به دست آمده را روی پوست صورت تمیز خود قرار دهید و ماساژ دهید. بعد از ۱۰ دقیقه، صورت تان را با آب سرد آبکشی کنید.

برای لایه برداری پوست و جلوگیری از بروز آکنه یا پیری زودرس، می توانید از ماسک شیر حاوی جو دو سر و عسل طبیعی استفاده کنید.

طرز تهیه ماسک شیر برای لک صورت 

انواع ماسک شیر برای بهبود و درمان آکنه موثر هستند. این ترکیب به تدریج آکنه شما را برطرف کرده و هیچ ردی از آن روی پوست تان باقی نخواهد گذاشت. زردچوبه یکی از مواد در دسترس موجود در آشپزخانه است که خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی دارد. همچنین، خاصیت ضد پیری و جلوگیری از شل شدن پوست و چین و چروک را نیز دارد. در کنار همه این فواید، آب لیمو ترش طبیعی یک قابض طبیعی است که در مبارزه با جوش و آکنه مفید واقع می شود.

برای تهیه ماسک فوق به یک قاشق غذاخوری شیر، یک قاشق چایخوری زردچوبه و نصف قاشق چایخوری آب لیمو ترش طبیعی نیاز خواهید داشت. تمام مواد را در یک کاسه ترکیب کنید تا خمیر یکدست و غلیظی به دست آید. ترکیب به دست آمده را روی پوست تمیز ماساژ دهید و ۱۵ دقیقه صبر کنید تا خشک شود. سپس صورت تان را آبکشی کنید و از یک شوینده صورت ملایم استفاده کنید.

انواع ماسک شیر برای لایه برداری صورت

شیر نه تنها در درخشان و مرطوب کردن پوست صورت موثر است، بلکه ترکیب آن با برخی مواد طبیعی منجر به لایه برداری پوست نیز می شود. یکی از این مواد، قهوه است. حتما تا حالا از ترکیب شیر و قهوه نوشیده اید و طعم لذیذ آن را تجربه کرده اید. اکنون زمان آن است که این ترکیب فوق العاده را برای لایه برداری روی پوست خود به کار ببرید.

انواع ماسک شیر برای لایه برداری صورت

روش کار تهیه این ماسک روشن کننده صورت با شیر به این صورت است که از دانه های قهوه که درشت آسیاب شده اند، همراه با یک قاشق غذاخوری شیر استفاده کنید. شیر باعث می شود تا دانه های آسیاب شده قهوه کمی نرم تر شود و آسیبی هر چند جزئی به پوست وارد نکند. ترکیب به دست آمده را روی پوست تمیز خود قرار دهید و به صورت دایره ای ماساژ دهید. اجازه دهید ۱۵ دقیقه این ماسک روی صورت تان بماند تا خشک شود. سپس با آب ولرم آبکشی کنید. دانه های قهوه به خوبی منافذ باز پوست تان را لایه برداری می کند و تمام پسماندهای آرایشی، سلول های مرده و سبوم اضافی را از بین می برد.

انواع ماسک شیر برای پوست چرب و از بین بردن جوش صورت

از انواع ماسک شیر می توان برای کاهش یا کنترل آکنه استفاده کرد. انواع مختلفی از دستور العمل ها برای انواع پوست و شدت مختلف آکنه موجود است. شیر به تنهایی دارای خواص متعددی است که مجموعه ای از فواید درمانی و زیبایی را ارائه می دهد. اسید لاکتیک موجود در شیر می تواند خارش پوست را کاهش دهد. شیر به دلیل داشتن چربی می تواند پوست را مرطوب کند و همچنین پوست شما را سفت می کند.

به منظور تاثیرگذاری بیشتر انواع ماسک شیر برای جوش صورت توصیه می شود ابتدا دوش آب گرم بگیرید تا منافذ پوست شما باز شود. سپس یک و نیم فنجان شکر قهوه ای را با ۳ قاشق غذاخوری شیر و یک قاشق غذاخوری عسل با هم مخلوط کنید. با استفاده از نوک انگشتان، به آرامی ماسک را با حرکات دایره ای روی پوست خود بمالید تا شکر قهوه ای پوست شما را لایه برداری کند. علاوه بر این، می توانید برای افزایش خواص لایه برداری، 2 قاشق غذاخوری بلغور جوی دو سر به ترکیب فوق اضافه کنید.

عسل موجود در این ماسک دارای ویژگی های آنتی باکتریال است که می تواند باکتری های ایجاد کننده آکنه را کاهش دهد. استفاده از شیر بدون چربی یا شیر دو درصد باعث کاهش چربی ماسک و کاهش احساس چربی پوست بعد از درمان می شود.

انواع ماسک شیر برای از بین بردن جوش و آکنه

طرز تهیه یکی دیگر از انواع ماسک شیر برای درمان آکنه این است که از شیر بز استفاده کنید. به این صورت که ۶ قاشق غذاخوری شیر بز را با یک قاشق غذاخوری عسل، ۵ قاشق غذاخوری آرد برنج و یک قاشق چایخوری روغن جوجوبا ترکیب کنید. این مواد را در یک کاسه قابل گرم شدن در مایکروویو ترکیب کنید. چون باید به صورت گرم روی پوست قرار دهید. این ماسک فاقد گلوتن است و همان طور که در خواص عسل برای پوست گفتیم، به ویژه برای پوست های خشک کارایی زیادی دارد.

اگر شیر بز در دسترس نداشتید می توانید از شیر گاو نیز استفاده کنید. شیر گاو نیز پوست اطراف نواحی آکنه را خشک نمی کند و منجر به خارش و تشدید آکنه نمی شود. همچنین، از اسیدهای آلفا هیدروکسی تشکیل شده که ضد باکتری بوده و قادر به از بین بردن باکتری های ایجاد کننده آکنه است.

یکی از بهترین راهکارهای طبیعی برای از بین بردن جوش و آکنه، استفاده از انواع ماسک شیر بز است که ضد باکتری بوده و میکروب های پدید آوردنده جوش را به طور کامل از بین می برد.

ماسک صورت شیر برای نرم و شاداب کردن پوست

انواع ماسک شیر به تنهایی در نرم و مرطوب کردن پوست موثر است؛ اما شما با اضافه کردن دو ماده در دسترس می توانید این خاصیت را چند برابر کنید. این دو ماده تخم مرغ و عصاره نارگیل هستند. تخم مرغ باعث تغذیه و شفافیت پوست می شود. نارگیل نیز حاوی روغن طبیعی است که استفاده از آن باعث نرم و براق شدن طبیعی پوست می شود.

روش کار به این صورت است که یک عدد تخم مرغ را در یک کاسه بشکنید. کمی نارگیل تازه را رنده کرده و به کاسه اضافه کنید. سپس یک قاشق غذاخوری شیر به ترکیب خود اضافه کنید. مخلوط را خوب هم بزنید و با کمک یک پد تمیز روی پوست ماساژ دهید. اجازه دهید ۱۵ دقیقه روی پوست بماند تا خشک شود. سپس با آب سرد آبکشی کنید.

ماسک صورت باشیر برای تغذیه پوست صورت

برای این که پوست شما همیشه در همه شرایط بدرخشد، به این ترکیب جادویی نیاز پیدا خواهید کرد. نصف یک عدد موز را همراه با یک قاشق چایخوری عسل و یک قاشق غذاخوری شیر ترکیب کنید. مخلوط به دست آمده را با بلندر خوب ترکیب کنید تا خمیر یکدست و نرمی به دست بیاید. سپس به پشت دراز بکشید و با کمک یک براش تمیز ماسک به دست آمده را روی پوست تان بمالید. بگذارید ۱۵ دقیقه روی پوست بماند تا خوب جذب پوست شود. سپس صورت تان را با آب سرد آبکشی کنید.

شیر برای تغذیه پوست صورت

درست کردن ماسک شیر برای از بین بردن پف و سیاهی دور چشم

پف و سیاهی دور چشم از جمله مشکلاتی هستند که بسیاری از افراد با آن ها مواجه هستند. سیب زمینی یکی از موارد تاثیرگذار در از بین بردن سیاهی زیر چشم است. انواع ماسک شیر نیز باعث روشن و درخشان شدن سیاهی دور پلک می شود. از ترکیب این دو ماده می توانید از شر تیرگی و برجستگی دور پلک خود رهایی یابید. برای این کار باید یک برش از سیب زمینی را رنده کنید و یک قاشق غذاخوری شیر به آن اضافه کنید. به پشت دراز بکشید و مخلوط به دست آمده را روی دور تا دور پلک خود قرار دهید. ۱۰ دقیقه به همان حال بمانید تا مواد جذب پوست شوند. سپس ابتدا ترکیب را با دستمال از روی پلک بردارید و سپس با آب سرد آبکشی کنید.

هشدار در مورد انواع ماسک شیر برای صورت!

انواع ماسک های شیر برای صورت که در خانه تهیه می شوند بسیار مفید هستند؛ زیرا حاوی مواد طبیعی و بدون مواد نگهدارنده هستند. علاوه بر این، می توانید از مواد ارگانیک برای اطمینان از افزایش تاثیرپذیری انواع ماسک شیر استفاده کنید. با این حال، اگر ماسک حاوی موادی است که قبلاً به آنها واکنش آلرژیک داشته اید، نباید از آن ترکیب استفاده کنید. شما می توانید با تست ماسک مورد نظر در پشت دست خود، حساسیت به آن را آزمایش کنید. پوست پشت دست شما شبیه پوست صورت است و با قرار دادن ماسک روی این ناحیه می توانید متوجه شوید نسبت به مواد موجود در آن حساسیت دارید یا خیر.

سخن آخر

انواع ماسک شیر خواص بسیاری در سلامت و طراوت پوست صورت دارند. شما می توانید انواع ماسک شیر را با جو یا قهوه ترکیب کنید تا پوست لایه برداری شود. یا می توانید با عسل ترکیب کنید تا پوست شفاف و درخشان شود. ترکیب شیر با سیب زمینی موجب کاهش تیرگی و پف دور چشم می شود و ده ها خاصیت دیگر که در این مطلب به آنها اشاره کردیم و امیدواریم از مطالعه آن نهایت استفاده را برده باشید.


نویسنده : سیران
تاریخ : شنبه 27 خرداد 1402
زمان : 11:26
کوکتل هیالورونیک اسید HES ژنوسیس


کوکتل اچ ای اس HES پاور هیالورونیک اسید ژنوسیس

10 ویال 2 میلی لیتری محلول HESپاور ژنوسیس

قیمت برای هر یک عدد میباشد

توصیف محصول

این محصول همراه با میکرونیدلینگ استفاده می شود.

مواد تشکیل دهنده کلیدی:

هیالورونیک اسید

پپتیدهای متعدد از جمله پپتید حاوی مس

بایوفتکسTM

فاقد ترکیباتی مانند:

پارابن ها، اتانول، مواد خوشبوکننده، SLS و SLES

این محصول از طریق تشدید تاثیرات پرکننده هیالورونیک اسید و حفظ رطوبت پوست به مدت طولانی موجب افزایش حجم پوست می گردد.

مزایای کوکتل هیالورونیک اسید ژنوسیس HES

  • امکان هیدراسیون پوست به مدت طولانی را فراهم می کند.
  • خطوط ریز و چین و چروک ها را کاهش می دهد.
  • به دلیل تاثیرات پرکنی هیالورونیک اسید موجب سفتی پوست می گردد.
  • باعث بهبودی استحکام و انعطاف پذیری پوست می شود.

ترکیبات کلیدی کوکتل هیالورونیک اسید ژنوسیس :

سدیم هیالورونات، Sh-پلی پپتید-7، تری پپتید مس-7، پالمیتوئیل الیگوپپتید، پالمیتوئیل تتراپپتید، بایوفتکس®

دوزاژ:

1 تا 2 میلی لیتر

دفعات مصرف:

1 بار درهر دو هفته (با درمارولر) و ماهی یک بار (با میکرونیدلینگ) به مدت ۸ تا ۱۲ جلسه.

کل جلسات درمان:

۸ تا ۱۲ جلسه

کاربرد:

در طول نیدلینگ با استفاده از درمارولر لایه نازکی (به ضخامت 0.5 تا 1 میلی متر) از محصول را روی پوست بمالید.

توصیه:

از HES می توان به شکل اثربخشی همراه با تمام محلول های پاور ژنوسیس استفاده کرد.

این محصول از طریق تشدید تاثیرات پرکنی ناشی از  هیالورونیک اسید و حفظ رطوبت پوست به مدت طولانی موجب افزایش حجم پوست می گردد.

مزایای محصول

  • امکان هیدراسیون پوست به مدت طولانی را فراهم می کند.
  • خطوط ریز و چین و چروک ها را کاهش می دهد.
  • به دلیل تاثیرات پرکنی هیالورونیک اسید موجب سفتی پوست می گردد.
  • باعث بهبودی استحکام و انعطاف پذیری پوست می شود.

 


نویسنده : سیران
تاریخ : شنبه 27 خرداد 1402
زمان : 11:25
معرفی بهترین عطرهای با رایحه قهوه برای خانم‌ها و آقایان


عطرهای با رایحه قهوه

تمایل به نت‌های بویایی مختلف در انسان‌های مختلف متفاوت است بسیاری از افراد علاقمند به نت‌های بویایی متفاوتی مثل بوی مرکبات، بوی گل‌های مختلف، عطرهایی با بوی تلخ ودر نهایت عطرهای با رایحه قهوه.

رایحه قهوه یکی از پرطرفدارترین عطرها در سراسر جهان برای افراد مختلف است. در دنیای عطر و ادکلن عطر با هایی با این بو، دارای قیمت بالاتری هستند و به اصطلاح، عطرهای لاکچری، نامیده می‌شوند. در این مقاله به بررسی عطرهای با رایحه قهوه پرداخته خواهد شد.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

  • ویژگی عطرهای با رایحه قهوه
  • معروف ترین عطرها با رایحه قهوه
  • عطرهای با رایحه قهوه چگونه تولید می شوند؟

ویژگی عطرهای با رایحه قهوه

فرآیند قهوه سازی و رایحه ایجاد شده از قوه که در عطرها استفاده می‌شود، ارتباط زیادی به مواد شیمیایی ندارد و بیشتر مربوط به استخراج ترکیبات شیمیایی از دانه‌های قهوه استخراج شده و سپس فرآیند تف دادن و برشته کاری قهوه است.

عطر قهوه از نظر روانشناسی دارای ویژگی‌های بسیار جالبی است. رایحه قهوه با داشتن خواص ویژه‌ای که دارد، باعث افزایش هوشیاری و بیداری در بخش‌های مختلف مغز می‌شود. ابن موضوع باعث کمک به مغز در حفظ آرامش و کاهش استرس در افراد مختلف می‌شود.

رایحه تازه و اندکی تند

عطرهای با رایحه قهوه، معمولا به عنوان عطرهای با عنوان: عطر تیره، عطر تند یا غنی نامیده می‌شود. نت‌های بویایی این عطرها معمولا حاوی نت‌های بویایی تلخ، نافذ و حتی در ترکیب با مرکباتی نظیر پرتقال و تمشک است.

این نت بویایی به دلیل فرآوری( برشته کاری) قهوه در دمای پایین و همراه با میوه است. این ترکیبات بیشتر برای مردم آسیایی آشنا و پسندیده بود و اما در میان مردم اروپا و امریکا نت‌های بویایی میوه‌ای چندان پسندیده نیست. برای آشنایی بیشتر مردم اروپا و آمریکا و این نواحی، عطرهایی با راحیه سرد و بوی شبیه قهوه غلیظ ساخته شد.

رایحه خامه‌ای

شاید اسم رایحه خامه‌ای برای شما نا آشنا باشد. اما ترکیب رایحه قهوه در عطرهای مختلف با کره، خامه و حتی وانیل ترکیب شگفت انگیزی ایجاد می‌کند. تضاد در عین هماهنگی نامی است که به این رایحه باید داد. ترکیب بوی شیرین خامه با بوی تند و تیز قهوه که منجر به ایجاد چیزی شبیه لته خواهد شد.

عطرهای با رایحه قهوه شباهت زیادی به عطرهای با رایحه شکلات دارند بنابراین اگر به بوی شکلات علاقمند باشید، احتمالا عطرهای با بوی قهوه نیز مورد پسند شماست

رایحه دیگری که در عطرهای با نت‌های بویایی قهوه استفاده میشود، رایحه دودی و نسبتا خفیف از قهوه است. ترکیب قهوه با رایحه فلفلی لیمویی( یا مرکباتی از این دست) همراه با بوی روغنی یک نت میانی بسیار مناسب برای افراد حساس به بوی قهوه ایجاد می‌کند، افرادی که تمایل دارند از عطرهای با رایحه قهوه استفاده کنند اما نسبت به بوی قهوه احساس حساسیت دارند.

معروف ترین عطرها با رایحه قهوه

انتخاب از بین عطرها با رایحه قهوه کار نسبتا دشواری است. یکی از دلایل اصلی این موضوع گستردگی نت‌های بویایی و همینطور ترس افراد از تست کردن رایحه جدید است. در ادامه به بررسی عطرهای مختلف برای خانم‌ها و آقایان می‌پردازیم

عطرهای با رایحه قهوه برای خانم‌ها

استفاده از عطرهای با رایحه قهوه دارای تنالیته و نت بویایی تلخ است. این تنالیته بو باعث میشود تا فرد شخصیتی جدی داشته باشد. بنابراین بهتر است از این رایحه برای مراسم‌های رسمی و یا قرارهای جدی در محل کار مورد استفاده قرار گیرد. این عطرها باعث افزایش حس اعتماد به نفس در خانم‌ها خواهد شد.

ادوپرفیوم زنانه سولیل لالیک

سولیل در زبان فرانسوی به معنای خورشید است. در توضیح برند این عطر که دارای رایحه قهوه است نوشته شده: سولیل لالیک متعلق به همه زنانی است که با وجود همه محدودیت‌ها، خودشان هستند و هر روز سعی می‌کنند با خلاقیت و نوآوری مسیر جدیدی برای خود خلق کنند.

این ادوپرفیوم دارای نت اولیه نارنگی، هل و بادام است. ترکیب بویایی آن جز دسته عطرهای میوه‌ای شیرین حساب می‌شود. نت میانی این عطر که دارای بیشترین ماندگاری در بین نت‌ها است شامل رایحه قهوه غلیظ در ترکیب با شیر، کارامل، یاس، بادام و گلابی است. در توصیف نت میانی آورده شده به خوشمزگی کارامل ماکیاتو در کنار شیرینی پای گلابی. و در نهایت نت پایانی که شامل مشک، صندل سفید و رایحه پرالین( ترکیب بادام با سس کارامل) است.

اپیوم مشکی

رایحه وانیل و قهوه در ترکیب با مرکبات. این عطر فرانسوی که یکی از عطرهای بسیار مطرح از برند ایو سن لورن است، توانسته با بوی شگفت‌انگیز خود، تعداد زیادی از مخاطبان را جلب کند. در توصیف این عطر امده: ترکیب موسیقی راک اند رول با دنیای کلاسیک، همین توصیف برای درک شما از میزان بوی شگفت انگیز آن کافی است. این عطر قرار است توصیف‌گر بانویی زیبا، با احساس و در عین حال با جذبه باشد. این عطر از خانواده عطرهای شرقی است و رایحه ترکیبی از قهوه و وانیل دارد. نت وانیل در این عطر نسبت به قهوه غالب تر است.

در نت ابتدایی این عطر بوی برج، فلفل و بادیان احساس میشود که ترکیبی جادویی و شرقی است. در ادامه و در نت‌های میانی ترکیب بوی غالب از قهوه، بهارنارنج، تخم گشنیز و گل صدتومانی داریم و در نهایت نت‌های پایانی که ترکیبی از وانیل، چوب صندل، قهوه، کارامل و شیر است.

عطرهای با رایحه قهوه برای آقایان

بسیاری از اقایان به دلیل علاقمند بودن به رایحه تلخ به این عطر و خانواده آن برای استفاده روزانه، مراجعه می کنند در ادامه برخی از برترین عطرهای مردانه معرفی خواهد شد.

ادوتوایلت مردانه اومو

سکس از برترین عطرهای مورد استفاده برای اقایان که ترکیب قهوه، مرکبات و ترنج است. این عطر از جمله عطرهای با رایحه گرم و قوی است و به شما حس اقتدار می دهد. در کنار این موضوع نت های پایانی آن شامل رایجه سدر است بنابراین رایحه نهایی بین تلخ و شیرین است.

ادوپرفیوم بلان دو سیین

از جمله عطرهای یونی سکس است و هم برای خانم ها و هم برای اقایان مورد استفاده قرار می گیرد اما به دلیل تلخی بالاتری که نسبت به عطرهای طنانه دارد معمولا مورد توجه آقایان است. این عطر، رایحه ترکیبی از پرتقال، شکوفه گیلاس، زنبق و عسل دارد و در نت های پایانی ان رایحه قوی قهوه حس می شود.

 

خالی کرد شامه با بوی قهوه

عطرهای با رایحه قهوه دارای خواص زیادی هستند که در قسمت‌های قبل به آن پرداخته شد اما به جز عطر با رایحه قهوه، دانه‌های قهوه نیز در عطرفروشی‌ها دیده می‌شود. یکی از نکاتی که معمولا در عطر فروشی‌ها پیشنهاد میشود، آن است که پس از بو کردن چند عطر به دلیل آنکه سلول‌های بویایی موجود در سطح بینی، دچار عادت می‌شوند، از اندکی قهوه استفاده کنید. در واقع وقتی مدت زمان طولانی در معرض عطرهای مختلف باشید، سلول‌های بینی شما، اطلاعات مربوط به عطر جدید را به مغز مخابره نمی‌کنند. در نتیجه این موضوع باعث می‌شود تا شما متوجه بوی عطرها نشوید. در اینجا هر عطرفروش از ظرفی که در ان تعدادی دانه قهوه آسیاب نشده وجود دارد استفاده می‌کند و از شما می‌خواهد با بوییدن آن بینی خود را از دریافت رایحه‌های مختلف آزاد کنید.

تحقیقات علمی ثابت می‌کند بوییدن قهوه هیچ نقشی در از بین بردن اثر حافظه عطرها ندارد

در واقع این موضوع به معنای آن است که عطرفروشان ندانسته با استفاده از یک ترفند روانشناسی به شما القا می‌کنند که بوییدن دانه قهوه باعث افزایش میزان حس بویایی شما خواهد شد. در حالیکه این موضوع اصلا حقیقت ندارد. اگر برای شما سوال است که پس از بوییدن چندین عطر در طرفروشی، باید چه کنیم، توصیه ما به شما بوییدن پوست دست خودتان است. این موضوع باعث بازیابی حس بویایی شما خواهد شد.


نویسنده : سیران
تاریخ : شنبه 27 خرداد 1402
زمان : 11:24
کوکتل لیفت LIFT+BODY فیوژن


کوکتل لیفتینگ LIFT+BODY برند فیوژن ساخت کشور اسپانیا یک درمان تخصصی قابل استفاده با میکرونیدلینگ و مزوتراپی برای لیفت پوست بدن است.

آیا پوست بدن به لیفت نیاز دارد؟

همزمان با افزایش سن و گذر آن از حدود ۲۵ سال، میزان فعالیت فیبروبلاست‌ها در بدن به پیک خود می‌رسد و وارد سراشیبی می‌شود! این به این معناست که بعد از این سن میزان کلاژن و الاستین در بدن به مرور کاهش می‌یابد و همین پدیده علت اصلی افتادگی پوست و ایجاد چین و چروک‌های پوستی است. کوکتل جوانسازی پوست فیوژن F-XFC

 

از آنجایی که تمام پوست بدن (نه فقط صورت) تحت تاثیر این پدیده‌ی طبیعی قرار می‌گیرند، عوارض آن نیز تمام پوست بدن را تحت تاثیر قرار می‌دهد. افتادگی پوست عمدتا در صورت در نواحی پیشانی، چشم‌ها و دور لب‌ها به صورت خطوط پیشانی، پنجه کلاغی و خط لبخند نمایان می‌شود. در سایر نواحی بدن نیز این عوارض به شکل افتادگی در پوست گردن، دکلته، بازوها، ران‌ها و باسن مشاهده می‌شوند. بنابراین جواب سوال این است: بله! پوست بدن نیز نیاز به لیفت دارد.

تفاوت کوکتل‌های لیفت صورت و بدن چیست؟

پوست بدن در نواحی دیگر به جز صورت، معمولا ضخیم‌تر است و بنابراین برای لیفت پوست بدن به مواد موثره‌ی بیشتر و کارامدتری نیاز است. بنابراین در کوکتل تخصصی LIFT+BODY از ترکیبات ویژه با درصدهای بالا استفاده شده که در ادامه به ذکر و توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

ترکیبات کوکتل فیوژن لیفت LIFT+BODY:

سیلیکون طبیعی:

سیلیکون یا سیلیسیم طبیعی یک عنصر پرکاربرد در صنعت زیبایی است که علاوه بر افزایش گردش خون و اکسیژن رسانی، با تحریک فیبروبلاست‌ها، ساخت کلاژن و الاستین را افزایش می‌دهد و از همین طریق به لیفت و افزایش استحکام پوست کمک می‌کند. سیسیلیم همچنین از از دست رفتن رطوبت پوست جلوگیری می‌کند و کمک می‌کند تا پوست دائما هیدراته و شاداب به نظر برسد.

فاکتور رشد FGF:

فاکتور FGF مخفف Fibroblast Growth Factor یک پلی پپتاید حیاتی است که فعالیت و تکامل فیبروبلاست‌ها به آن وابسته است. حضور به اندازه از این فاکتور در پوست موجب حفظ استحکام، سفتی و شادابی پوست می‌شود. حضوراین پروتئین در کنار سیلیسیم در ترکیبات کوکتل تخصصی LIFT+BODY فیوژن به بهبود عملکرد فیبروبلاست‌ها و افزایش کلاژن و در نهایت تاثیر فوری و ماندگار این کوکتل کمک شایانی می‌کند. کوکتل ضدلک ملاکلییر فیوژن melaclear

DMAE:

دی ام ای ای مخفف دی‌متیل‌آمینو اتانول، یک ترکیب کمیاب و بی نظیر است که در مغز نژادهای خاصی از ماهی‌ها مانند ماهی سالمون حضور دارد. در صنعت زیبایی از تاثیرات ضد پیری و جوانسازی و سفت کنندگی این ماده استفاده‌ی فراوانی می‌شود. DMAE با افزایش تولید استیل کولین در بدن به سفت سازی و استحکام پوست کمک می‌کند.

هیالورونیک اسید:

مشهورترین و کارآمدترین آبرسان و نیز مهم‌ترین NMF موجود در بدن انسان است که از دهیدراسیون پوست جلوگیری می‌کند و با حفظ رطوبت و نیز جذب آن از لایه‌ی درم، به حفظ حجم پوست و شادابی آن کمک می‌کند. قیمت کوکتل مزوتراپی را مشاهده نمایید.

نتایج استفاده از کوکتل لیفت فیوژن LIFT+BODY: 

  • اثر آنی در رفع چروک و افتادگی پوست
  • جوانسازی
  • لیفت در نواحی افتاده
  • افزایش حجم
  • افزایش شادابی
  • هیدراسیون پوست
  • سفت شدن پوست
  • استحکام پوست نواحی گردن و بازوها

سایر موارد قابل ذکر:

  • بسته‌بندی استریل
  • ترکیبات وگن فرندلی (فارغ از ترکیبات حیوانی) و کرولتی فری (Cruelty Free بدون تست حیوانی)
  • دور از نور مستقیم آفتاب و در محل خشک نگهداری شود

نویسنده : سیران
تاریخ : چهار شنبه 24 خرداد 1402
زمان : 9:20
بهترین حلال کرم پودر چیست؟ چگونه کرم پودر را از روی لباس پاک کنیم؟


حلال کرم پودر

بی شک برای هر کدام از ما خانم ها بارها پیش آمده است که موقع آرایش کردن اشتباها مواد آرایشی خصوصا کرم پودر را روی لباس‌هایمان ریخته باشیم یا لباس هایمان در طول روز و بر اثر مالیده شدن لباس‌ ها به صورتمان لکی شده باشد. قطعا به‌ وجود آمدن چنین لکه ‌هایی، اتفاق ناخوشایندی است. اما با این حال جای هیچ گونه نگرانی نیست. شما با شناخت حلال کرم پودر و به کمک روش ‌های ساده و خانگی به راحتی می توانید لکه های کرم پودر را از روی لباس‌ های خود پاک کنید. 

روش های پاك كردن كرم پودر از روي لباس

پیش از آشنایی با روش های از بین بردن لکه کرم پودر باید با حلال کرم پودر آشنا شوید. موادی نظیر صابون، کرم اصلاح، تینر و… بهترین حلال کرم پودر هستند و به کمک آن ها به سادگی می توانید لکه های آزاردهنده کرم پودر را از روی لباستان پاک کنید. در ادامه ضمن معرفی جداگانه هر کدام از حلال های کرم پودر، روش استفاده از آن را هم شرح خواهیم داد.

روش های پاک کردن لکه کرم پودر از روی لباس

فوم یا کرم اصلاح؛ بهترین حلال کرم پودر

فوم یا کرم اصلاح که در میان مردم به خمیر ریش هم شناخته شده، جزو محصولات مراقبتی پوست است که عموما برای نرم و لطیف کردن پوست بعد از اصلاح مورد استفاده قرار می گیرد. بی شک تعجب می کنید که نام چنین محصولی در لیست حلال کرم پودر جای دارد. اما این کرم معجزه آسا در ترکیبات خود موادی مانند لانولین، اسید استئاریک و الکل دارد و همان قدر که برای پوست مفید است، به خوبی هم می تواند کرم پودر را در خود حل کند. به همین خاطر است که همواره نام آن را در صف اول معرفی حلال کرم پودر مشاهده می کنیم.

برای آن که بتوانید، لکه های کرم پودر را به کمک کرم اصلاح از روی لباستان پاک کنید. ابتدا باید کرم اصلاح را روی لکه های لباستان بزنید. سپس به کمک یک مسواک خشک، کرم اصلاح را روی لکه لباس خود بمالید. این کار تا جایی ادامه دهید که لکه ها کاملا از بین بروند. البته کرم اصلاح از آن جایی که بهترین حلال کرم پودر است، معمولا ظرف مدت ۱۰ دقیقه می تواند لکه های کرم پودر را در خود حل کند و لکه ها را از بین ببرد. پس از این که لکه ها به طور کامل نابود شدند، به کمک آب سرد لباستان را شستشو دهید.

شناخت بهترین حلال کرم پودر می تواند به شما کمک کند تا به سرعت از شر لکه های کرم پودر روی لباستان راحت شوید.

فوم یا کرم اصلاح؛ بهترین حلال کرم پودر

 

پاک کردن لکه کرم پودر روی لباس با آمونیاک

بی شک شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید، که نام آمونیاک را فقط در کتاب‌ های شیمی دوران دبیرستان شنیده اید و تمام تصوراتتان از این ماده این است که از آن فقط در صنعت استفاده می شود. اما ما در این مطلب می خواهیم، آمونیاک را به عنوان یک حلال کرم پودر معرفی کنیم. این ماده خیلی خوب می تواند چربی ها را در خود حل کند و لکه های ناشی از کرم پودر را از روی لباس نابود کند. آمونیاک از دیرباز به عنوان یک محصول پاک‌ کننده پر قدرت استفاده می شده است. برای پاک کردن لکه کرم پودر از روی لباس به کمک آمونیاک باید به وسیله یک چاقو کرم پودر را از لباس پاک کنید. پس از آن مقداری آمونیاک را با مقادیر مساوی از آب و مایع ظرفشویی مخلوط کنید. محلول را داخل یک بطری بریزید و خوب تکان دهید.

حال زمان آن است تا این حلال کرم پودر را مستقیما روی لکه لباستان اسپری کنید. چیزی در حدود سه تا پنج دقیقه به مواد اجازه دهید تا روی لباس باقی بماند تا بتواند تاثیر خود را بگذارد. در پایان لباس را به خوبی آبکشی نموده و با بالاترین دمایی که بر روی برچسب لباس درج شده با پودر یا مایع لباسشویی بشویید. به این ترتیب دیگر شاهد لکه های کرم پودر روی لباستان نخواهید بود. حال چنانچه به هر دلیلی پس از شستشو متوجه شدید، لکه ها به خوبی از بین نرفته اند، تنها کافی است این بار از چند قطره آمونیاک رقیق ‌نشده استفاده کنید و سپس لباس را بشویید.

حلال قوی کرم پودر: آمونیاک

تینر فوری برای پاك كردن كرم پودر از روي لباس سفید

تینر فوری دیگر حلال کرم پودر است و بهتر است، زمانی مورد استفاده قرار بگیرد که به کمک روش ‌های قبلی موفق به پاک کردن رنگ از روی لباس نشده باشید. تینر فوری یک حلال شیمیایی قدرتمند است که به سرعت می تواند، سخت ترین لکه ها را از روی لباس یا هر سطح دیگری پاک نماید. تینر فوری با این که سریع ترین حلال کرم پودر شناخت می شود، اما استفاده از آن نیازمند به کارگیری نهایت دقت است، چرا که تینر یک ترکیب سمی است و در صورتی که با چشم برخورد داشته باشد می تواند باعث سوزش شدید و یا حتی تاری در بینایی مقطعی شود. این حلال شیمیایی کرم پودر آتش زا هم هست. بنابراین تمام نکات ایمنی باید در حین استفاده از آن رعایت شود.

برای آن که بتوانید به کمک تینر لکه کرم پودر را از روی لباستان حذف کنید، ابتدا با قلم مو یا یک دستمال در حرکاتی ضربه ‌ای کرم پودر اضافه را از روی سطح پاک کنید. این کار کمک می کند تا کرم پودر به اطراف لکه سرایت نکند. سپس یک اسفنج را به حلال کرم پودر یا همان تینر فوری آغشته کنید و روی لکه ‌لباس بگذارید و اجازه دهید به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بماند. قبل از برداشتن اسفنج آن را محکم روی لک فشار دهید، با این اقدام تا جای ممکن لکه به اسفنج جذب خواهد شد. این کار را تا زمانی که دیگر تغییری در لکه مشاهده نکنید، ادامه دهید. در پایان نیز لباس را با آب سرد شستشو دهید.

صابون برای پاك كردن لكه كرم پودر از لباس

اگر هیچ کدام از موارد بالا که به عنوان حلال کرم پودر معرفی کردیم را در دسترس نداشتید، امیدتان را از دست ندهید. آب و صابون که دیگر در دسترس دارید؟ صابون هم یک حلال کرم پودر است و به کمک آن می توانید خیلی زود لکه های کرم پودر را از روی لباس هایتان پاک کنید. صابون زمانی بهترین حلال کرم پودر خواهد بود که کرم پودر شما بر پایه آب ساخته شده باشد.

صابون برای پاک کردن کرم

برای بهره بردن از خواص صابون برای از بین بردن لکه کرم پودر از روی لباس پیش از هرکاری باید شی لبه داری مانند چاقو یا قاشق را بردارید و به کمک آن کرم هایی که روی سطح مورد نظر وجود دارد، را بردارید. پس از آن پارچه ‌ای را مرطوب کنید و چندین بار روی قسمت لکه شده بمالید. اکنون زمان آن است تا از صابون به عنوان حلال کرم پودر استفاده کنید.

به این منظور یک محلول ملایم از صابون و آب ولرم درست کنید و آن را هم بزنید تا روی آن کف درست شود. سپس مقداری از آن را بر روی قسمت مورد نظر ریخته و با مسواک بر روی آن بسابید. زمانی دست از سابیدن با مسواک بردارید، که لکه های کرم پودر به طور کامل ناپدید شده باشند. در پایان در صورت امکان سطح مورد نظر را شسته و در غیر اینصورت مجدداً با پارچه نمدار، مایع شوینده را از روی آن پاک کنید. به این ترتیب با ساده ترین موادی که در منزل دارید، توانسته اید از شر لکه های آزاردهنده کرم پودر روی لباستان خلاص شوید.

صابون، کرم اصلاح، آمونیاک و تینر فوری بهترین حلال کرم پودر هستند.

پاك كردن كرم پودر از لباس با دستمال های آرایش پاک کن

حتما برای شما هم بارها پیش آمده که در حین آرایش در یک مهمانی یا مراسم کرم پودر روی لباستان می ریزد. در چنین مواقعی ساده ترین حلال کرم پودر که همان آب و صابون است، هم مشکل شما را حل نمی ‌کند. شست و شو با آب و صابون به معنای خیس شدن، لباس، مو و… خواهد بود که خشک کردن آن‌ها کار دلچسبی نخواهد بود. در چنین مواقعی بهترین و سریع ترین حلال کرم پودر دستمال های آرایش پاک کن یا شیرپاک کن ها هستند. حتما فکر می کنید،= این محصولات فقط برای پاک کردن آرایش هستند، اما باید بدانید از آن ها می توان برای از بین بردن لک روی لباس حاصل از آرایش نیز استفاده کرد. فقط توجه داشته باشید، شیرپاک کن یا دستمال آرایش پاک کن زمانی می توانند به عنوان یک حلال کرم پودر جوابگو باشند که مواد آرایشی تازه و تر است. اگر لکه کرم پودر خشک شده باشد، استفاده از این مواد تاثیر زیادی در از بین بردن لک ندارد.

همانطور که می دانید، استفاده از شیرپاک کن بسیار ساده است و هیچ نکته پیچیده ‌ای در استفاده از آن وجود ندارد. تنها کافی است، مقداری از آن را روی لکه لباس اسپری کنید و با کمک دستتان آن را به صورت یکنواخت روی تمام سطح لکه پخش کنید. حال دستتان را بردارید و چیزی در حدود ۱۰ ثانیه صبر کنید تا شیر پاک کن بتواند به طور کامل به منافذ پارچه نفوذ کند و به دنبال آن نیز لکه را از بین ببرد. در آخر هم باید شیر پاک کن را از روی لباستان پاک کنید. برای این کار می ‌توانید از حوله و یا دستمال نرم و مرطوب استفاده کنید.

تونر

نکات مهم در از بین بردن لکه کرم پودر از روی لباس

برای از بین بردن لکه کرم پودر از روی لباس هایتان به کمک هر کدام از حلال های کرم پودر نکات زیر را هم رعایت کنید.

  • ترکیب کرم پودر شما نقش مهمی در انتخاب شیوه مناسب برای از بین بردن لک آن‌ها بر روی لباس دارد. کافی است بدانید که کرم ‌پودر مورد استفاده شما بدون چربی است یا خیر. به عنوان مثال کرم پودرهای مایع (چه بر پایه آب باشند، چه روغن) بسیار سخت تر از کرم پودرهای پودری از روی لباس پاک می شوند.
  • مهمترین نکته در از بین بردن لکه های کرم پودر و هر نوع لکه دیگر، جلوگیری از انتشار آن در مرحله اول است. باید این نکته را بدانید که نباید با دست روی آن را پخش کنید چون وارد تار و پود پارچه شده و از بین نمی رود، بلکه باید با یک وسیله نوک تیز حجم بیشتر آن را بردارید.
  • هر چه دیرتر نسبت به از بین بردن لکه کرم پودر روی لباستان اقدام کنید، لکه از بین نخواهد رفت و روی لباستان باقی می ماند.
  • توجه داشته باشید که لباسی که کرم پودر روی آن ریخته شده را نباید سریعا داخل لباسشویی قرار دهید، زیرا ممکن است مواد تمیز کننده باعث آسیب به بافت آن شود.

به یاد داشته باشید همیشه برای پاک کردن لکه کرم پودر یا هر لکه دیگری در سریع ترین زمان ممکن اقدام کنید، چرا که لکه کرم پودر اگر خشک شود کار شما سخت تر می شود.


نویسنده : سیران
تاریخ : چهار شنبه 24 خرداد 1402
زمان : 9:19
کوکتل مزوتراپی ریزش مو فیوژن F-HAIR


کوکتل مزوتراپی ریزش مو فیوژن F-HAIR یکی دیگر از کوکتل های ضدریزش مو برند فیوژن است. که باعث قطع ریزش مو و رشد مجدد موهای از دست رفته می شود. کوکتل ریزش مو فیوژن F-HAIR با به جریان انداختن گردش خون در پوست سر باعث بازسازی و احیاء ریشه مو می شود و به رشد مجدد موها کمک می کند. بنابراین با تقویت فولیکول های مو می توانید باعث کاهش ریزش مو شوید.

کوکتل ریزش مو فیوژن F-HAIR حاوی اسید هیالورونیک است که باعث آبرسانی و مرطوب شدن پوست سر می شود و به نرم و لطیف شدن موها کمک می کند. همچنین کوکتل رشد مو فیوژن باعث بازسازی موهای نازک می شود و به ضخیم شدن این موها کمک می کند.

کوکتل مزوتراپی ریزش مو فیوژن F-HAIR، یک محصول فوق العاده در صنعت مزوتراپی می باشد که دارای فاکتور های رشد و پپتیدی برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب می باشد. کوکتل مو فیوژن , برای عمکرد بهتر گردش خون و همچنین احیای فولیکول مو , موثر می باشد. فیوژن مو, از نازک شدن مو جلوگیری می کند و باعث می شود که ریزش مو درمان شود, و در نتیجه آبرسانی پوست سر و اکسیژن رسانی را افزایش می دهد.

کوکتل درمان ریزش مو فیوژن F-HAIR

كوكتل مو فيوژن F-HAIR اسپانیا، دارای سیلیسیم آلی می باشد که از التهاب پوست سر جلوگیری می کند و همچنین با افزایش کیفیت پوست سر و کلاژن سازی می تواند مو را در جای خودش محکم کند. کوکتل مو برند فیوژن F-HAIR، دارای انواع ویتامین ها و مواد معدنی می باشد که تمام مواد مغذی را به پوست باز می گرداند. کوکتل درمان ریزش مو فیوژن F-HAIR دارای عصاره دو گیاه Centella Asiatica و Gingko Biloba می باشد که به تقویت موها و دفع مواد زائد کمک شایانی می کند.

 

کوکتل HAIR یک احیا کننده برای مو است. گردش خون موثر پوست سر را بازیابی می کند و فولیکول های مو را احیا می کند. این کوکتل یک فرمول موثر می باشد که برای مبارزه با موهای نازک، تحریک رشد مجدد و کاهش ریزش مو طراحی شده است. عصاره‌های سنتلا آسیاتیکا و جینکو به دلیل فعالیت گشادکننده عروق، جریان خون و در نتیجه تغذیه و اکسیژن‌رسانی پوست سر را افزایش می‌دهند.
کوکتل مو همچنین حاوی تمام متابولیت ها (ویتامین ها، اسیدهای آمینه و مواد معدنی) مورد نیاز برای متابولیسم تغذیه ای و انرژی موها می باشد. سیلیس ارگانیک ماتریکس پوستی را محکم می کند تا موها را محکم نگه دارد، و اسید هیالورونیک موها را مرطوب و نرم می کند.

محتویات کوکتل فیوژن برای مو :

هنگام خرید کوکتل مزوتراپی باید به محتویات و عناصر داخل کوکتل ها دقت داشته باشید تا از میزان تاثیر آنها مطمئن شوید.

  • هیالورونیک اسید
  • کارنوسین
  • سیلیکون ارگانیک
  • عصاره جینکو
  • دکسپنتول
  • بیوتین

ویژگی های کوکتل فیوژن F-HAIR

  • حجم ویال: ۱۰ میلی لیتر
  • احیای فولیکول مو
  • درمان آلوپسی آندروژنیک
  • تولید کشور اسپانیا
  • بدون نیاز به بیهوشی
  • قطع شدن ریزش مو بعد از ۴ جلسه
  • ضخیم سازی مو
  • خرید و قیمت کوکتل ضد ریزش موعکس تاثیر کوکتل هیر فیوژن

مزایای فیوژن hair برای تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو

در اینجا مزایای کوکتل هیر فیوژن F-HAIR Fusion را بیان می کنیم:

  • تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو
  • محافظت و حفظ رطوبت پوست سر
  • مناسب برای موهای نازک و شکننده
  • رفع  آلوپسی غیر آندروژنیک

خرید کوکتل مو فیوژنکوکتل رشد مو فیوژن F-HAIR

نحوه استفاده از کوکتل مزوتراپی مو فیوژن F-HAIR:

پروتکل درمان : عمق تزریق :‌ ۰ تا ۲ میلی متر
مقدار تزریق برای هر نقطه :‌ ۰٫۰۳ تا ۰٫۰۵ سی سی
تعداد جلسات :‌ ۸ تا ۱۰ جلسه (هفته درمیان)
تکنیک : مزوتراپی اپیدرمی ، پالپ ، ناپاژ . سوزن: ۳۰ G

این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه تخصصی محصولات فیوژن تهیه نمایید.


نویسنده : سیران
تاریخ : دو شنبه 22 خرداد 1402
زمان : 16:4


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.